DinaF

Helenpia

Forumet er livet
Har du sjekka hemmelig julevenn trådene??

Så det nå :P bra du likte det :)

Sitter omtrent bare på padden, så da syns ikke topptrådene på samme måte lengre :) men syns jo så synd på deg da :)

Syns faktisk litt synd på meg selv også :P
Skjønner ikke hvordan det var mulig å bli svarteper enda en gang.
Men så kom du som en engel og redda dagen :D

Syns faktisk litt synd på meg selv også :P
Skjønner ikke hvordan det var mulig å bli svarteper enda en gang.
Men så kom du som en engel og redda dagen :D
Hehe. Men er dårlig gjort av den personen også da, hu som ikke sendte liksom.. Du var maks uheldig også da.

Men nå skal det jo sies at det er Minneli som tok initiativet da :)

Må si jeg syns også litt synd i den personen som skulle sende gave til hun som ikke sendte til meg.
Kan ikke være noe hyggelig å vite at man sendte til en så uærlig person, og ikke fikk hun noe takk for gaven heller.

Ja, den er fra meg :) ja, er nok ikke kult å være hu nå nei :P

Men noen mennesker er vel sånn, uheldigvis :(

Jeg har et litt pinlig spm. det hva vel ikke meg? Tenkte mye på å melde meg på, mrn husker ikke om jeg gjor det eller om det bare ble med tanken på. Jeg har ihvertfall ikke mottatt noe, men må bare spørre for å være sikker? :smiley-ashamed005

Jeg har et litt pinlig spm. det hva vel ikke meg? Tenkte mye på å melde meg på, mrn husker ikke om jeg gjor det eller om det bare ble med tanken på. Jeg har ihvertfall ikke mottatt noe, men må bare spørre for å være sikker? :smiley-ashamed005

Du står ihvertfall ikke på påmeldingen.. :)

Takk og Det hva da enda godt! Er bare på med mobilen, å da tar det så lang tid å få sjekket sånne ting :)

Nei. Jeg sendte til mayaen80. Men kjedelig for hu som sendte liksom

Back
Topp