Din yndlingseriere

Buffy, Orange is the new Black, Under the Dome, American Horror Stories, Walking Dead, Lost, Penny Dreadful, Orphan Black, Glee, Veronica Mars.

Litt nytt og litt gammelt. :)
Gleder meg sinnsykt til November,for da er sesong 4 av American Horror stories og sesong 5 av Walking Dead på Dvd. Fikk ikke med meg de på tv..

Pretty Little Liars, The Walking Dead, Game of Thrones og favorittserien over alle; Sex and The City(går ALDRI lei)! :)

Modern family, Greys anatomy og Criminal Minds. Det er serier jeg kan se om igjen og om igjen ;)

Game of Thrones
Grey's Anatomy
Rizzoli & Isles
Suits

Game of thrones
Greys anatomy
Suits

Eg har så mange og veldig forskjellige typer og ..

Game of Thrones, sons of anarchy, Vikings, true blood, suits, white collar, elementary, Sherlock, house, bones, the blacklist, greys og kommer sikkert på flere seinere :p

Pretty Little Liars
White Collar
Vampire Diaries
The Originals
Suits

Haha, hekta! :P

Akkurat nå følger jeg med på to serier: Suits og Teen mom 2.

Er så sinnsykt mange bra serier, men anbefaler alle som ikke har sett Sopranos, breaking bad, game of thrones og the wire å se disse (mine virkelige yndlingsserier).

Og såklart the OC, men regner bare med alle har sett det, da det er sånn 10 år siden det kom ut :D

Vikings
Criminal minds
Supernatural
Greys Anatomy
Orange is the new black
Game of thrones
Pretty little liars
The blacklist
Breaking bad
:)

Greys, big bang theory, drop dead diva og Two and a half men :)

Pretty little liars og vampire diaries❤️ likte også godt one tree hill og gossip girl når det gikk.

Back
Topp