Din yndlings blomst

Orkider og gerbra er favoritt inneblomst. røde roser, pioner og tulipaner er favoritter ute. men egentlig så er jeg glad i de fleste ute blomster, jo flere som blomstrer i hagen jo bedre:)
her har snøen begynt å smelte langs husveggen, og igår var jeg ute å lette etter de første snøklokkene , men fant den ikke :( men de kommer nok snart :) når de titter frem er det vår :)

Orkider og gerbra er favoritt inneblomst. røde roser, pioner og tulipaner er favoritter ute. men egentlig så er jeg glad i de fleste ute blomster, jo flere som blomstrer i hagen jo bedre:)
her har snøen begynt å smelte langs husveggen, og igår var jeg ute å lette etter de første snøklokkene , men fant den ikke :( men de kommer nok snart :) når de titter frem er det vår :)
De venter eg og på! Skal pinade meg ut å leite i morgen:)

Roser - uten tvil! Friske roser - de må være friske! Har fått syke roser før, og det var ikke mye godlukt i de for å si det sånn!

Liljekonvaller, natt&dag, hvitveis og tulipaner :)

Havner vi på rom Ilag skal du få roser av meg :D
WIHU! =D ja, guri, tenk det du! Om jeg kommer på tomannsrom med en av dere galne, gøye damer så tror ikke jeg at det blir ett problem med tomannsrom likevel =D

Tulipaner :-)

Roser absolutt :) akkurat nå i fargen dus rosa :)

Back
Topp