Din verste one night stand?

Tror enten det må være med han ene som aldri kom. Han sa det på forhånd da at han klarte ikke å komme med andre enn bare seg selv.
Det positivt må være at jeg fikk så lenge jeg ville, eneste dumme er jo at han ikke kom i mål.

Ellers så må det være han ene med fyllapikk. Type stiv i ene øyeblikket, så slapp, så halvstiv også stiv. Vanskelig å fullføre da, men det gikk seg til. :p

Fyllesex på festival, våknet i combicamp, titter bort på nattens fangst, som ja var veldig kjekk! Men til min stor fortvilelse og frykt er han dekket med størknet blod, hender, armer, ansikt, overkropp :eek:
UVENTET MENSEN! Jeg ligger livredd å vuderer hva jeg skal gjøre, redd han skal våkne sint, bør jeg snike meg?
Brått våkner han, og tar det heldigvis med et smil og sa det ble tydligvis en heavy natt :p Resten av hans gjeng hadde våknet, vi hørte dem utenfor, og vi begge lå å gruer oss til the walk of shame! Jeg måtte gå gjennom hele campingplassen for å komme til nærmeste toalett, så jeg gikk i 5 min med året til alle kanter og blod nedover låra, fjeset, armene! Aldri følt meg flauere!!!
Ha ha :)
Takk for en god latter :D

• Liker
Reactions: SMD
Synes ikke noe om å legge ut på nettet.. MEN!:rolleyes:
Jeg angrer noe veldig den dag idag da, viste seg at den hotte fyren hadde dame som var 7mnd på vei:(
DEN følelsen selvom det var "tulle sex i fylla":sorry:

Synes ikke noe om å legge ut på nettet.. MEN!:rolleyes:
Jeg angrer noe veldig den dag idag da, viste seg at den hotte fyren hadde dame som var 7mnd på vei:(
DEN følelsen selvom det var "tulle sex i fylla":sorry:

Viss man ikke vet noe og han ikke sier noe, hvordan skal man da vite. :(

Min beste var når jeg ga han en liten runde med dildoen. Han var byens kjekkeste hockeyspiller ;) hahahahha! Var full og gal

Ble med en skikkelig søt og flørtende fyr hjem etter en fest, han hadde glemt nøkkelen så han måtte klatre inn gjennom vinduet og slippe meg inn. Morgenen etter fikk jeg hilse på hele familien hans til frokost og etterpå viste han meg den ekte SS-drakten han hadde fra 2. verdenskrig. Viste seg at han var nynazist!! [emoji33][emoji33][emoji33][emoji33][emoji33] Jeg kom meg raskt hjem...

Back
Topp