Din verste date

Ble tvunget med dobbeldate med ei venninne. Jeg var 17 år da.
Vi spiste først mat også bowla vi før vi kjørte tur. Minuset med meg var at jeg så at vi to ikke kom overens lenge før han gjorde det.

Han fortalte hvilken type mat som burde spises (jeg var matvrak og spiste mye med god samvittighet) Han var treningsfreak og skulle briefe med muskler ofte og fortelle alt om det.
Han matcha klær bedre enn jeg gjorde. Ikke noe problem, men nå er jeg ikke hypp på selvdiggere :p Turnoff.

Under bowlinga vant jeg og han ble pissesur. Og etter mye bitching til kompisen sin, trodde han seriøst han skulle få kline med meg.

Venninna mi derimot syns de begge var topp, så jeg tok buss hjem og hu fikk begge :p Gad. Så glad det der er over :p

Var på date med en fotballspiller i Tippeligaen og han kjøpte masse dyre gaver til meg!!! Jeg følte meg så sinnsykt ukomfortabel. Han lente seg inn for å få et kyss og jeg trakk meg unna. Han ble dritsur og sa at han hadde kjøpt så mye dyrt til meg og da kunne jeg i det minste gi han et kyss. Jeg sa nei og sa jeg ikke ville ha gavene. Han kastet en av gavene på meg, så løp jeg så fort jeg kunne. Dette skjedde da jeg var 18 år.

Jeg var ute med en på kino og det første han gjorde da vi satt oss var å slenge føttene sine med svære våte vintersko på ryggen til setet foran. Så snakket han bare om hvor kul og tøff broren min var. Jeg hadde vært litt småforelsket i han, men det tok brått slutt, gitt. Og han skjønte aldri hvorfor jeg ikke ville ut mer med han.

Var på date med en fotballspiller i Tippeligaen og han kjøpte masse dyre gaver til meg!!! Jeg følte meg så sinnsykt ukomfortabel. Han lente seg inn for å få et kyss og jeg trakk meg unna. Han ble dritsur og sa at han hadde kjøpt så mye dyrt til meg og da kunne jeg i det minste gi han et kyss. Jeg sa nei og sa jeg ikke ville ha gavene. Han kastet en av gavene på meg, så løp jeg så fort jeg kunne. Dette skjedde da jeg var 18 år.
Tror det ligger noe i det nicket ditt altså hihi

To stykker ;

Første da da jeg har 16 og hadde fikset en date mellom meg og en ukjent. Vi hata hverandre fra første stund. I etter tid har vi blitt bestevenner og holdt sammen gjennom mange år:)

Andre gangen var i USA da jeg ble tatt med på middag i øverste etasje på medowlands under et storløp. Fikk helt noyja da fyren viste seg å være sikkelig blære og skulle vise alle og meg om hvor mye penger han hadde... etter det innså jeg at jeg liker meg på bakke nivå:)

Uff. Ligger en liten bakhistorie for at man skal skjønne alt.
Bakhistorien: eg var altså sammen/ friends with benefits med en fyr, det hadde holdt på i ca år og han var ganske voldelig og manipulerende, sa at eg var psykopat og alt mulig. Så eg holdt på å manne meg opp i å slå opp med han og hadde ikke sett han på over en uke.
Så var det den daten: det var en fyr eg hadde snakket med på byen, da virket han veldig hyggelig og vi ble venner på fb. Så ba han meg ut på date på valentinsdagen. Så kom den valentinsdagen og eg hadde dollet meg opp for daten, da eg møter han foreslår han at vi går hjem til meg og lager mat og ser på film (ja du ligsom, sikkert det han egentlig hadde planlagt) han var vist utdannet kokk og snakket om å lage den beste glutenfrie pizzaen eg har smakt (eg er allergisk mot gluten) så kom vi hjem til meg etter å ha handlet til maten. Da vi skal lage maten sier han at eg skal begynne og så skal han hjelpe etterpå, som skjedde aldri. Mens eg lagde middag snakket han bare om trening og fotball (noe eg har 0 interesse for) og hintet til det flere ganger at eg burde da ta meg en tur på treningssenter for eg var (og er) ganske stor. Når middagen var klar var eg så lei av å høre på han, at eg spørre venninna mi om å komme og spise med oss (vi budde sammen da) under middagen prøvde vi å holde oppe en normal samtale med han, noe som ikke gikk, han klagde over maten og snakket om trening og nå at vi burde trene sammen.
Etter en stund (venninna mi er gått inn på rommet sitt og eg og fyren sitter og snakker om at eg må slanke meg) så går eg in på rommet til min venninne og ber hun om å hjelpe meg å få han ut, hun begynner plutselig å helskrike og late som hun griner, fyren kommer bort til rommet og ser om det går bra med hun, og hun forteller da at "typen hadde slått opp med hun" og at hun trengte meg og ba han om å gå rett og slett. Han klarte å snu det i at hun kom og satt med oss, da begynte han å snakke om å spille gitar og å lære hun å spille gitar og til slutts sto han og prøvde seg på hun rett og slett. Da hun hadde gitt klar beskjed om at hun ikke var interresert begynte han å spørre om ikke vi kunne gå på rommet mitt og se på film (kunne absolutt ikke gjøre det i stuen) vi går in på rommet og eg sender venninnen min melding; HJELP. Så hun tenker at hu skal prøve å irritere han sånn at han går vekk. Og begynner å støvsuge og flytte møbler og spille høg musikk, funket ikke.. Så kommer hun in på rommet mitt og sier at eg har glemt å gjøre en oppgave for lærling kveld og da foreslår han at hun gjør det for meg... Sånn går hele dagen, vi prøver å få han ut og han er bare ren idiot. Når klokken er blitt 22 (eg møtte han kl 12) inviterer han meg med på forspill og ut på byen, eg sa at eg ikke følte helt for det men at eg kunne kjøre han til forspillet, NÅ. og da ENDELIG fikk vi han ut av huset. Da eg kom hjem ringte fyren som eg var "i lag med" og slo opp med meg.
Min verst valentinsdag noensinne..

Back
Topp