DIN vektøkning *link*

ifølge den skal jeg gå opp 7 kg til, og da ender jeg på +10.. skal ikke klage om den stemmer jeg.. hehe[:D]

Jeg skal heller ikke klage om denne stemmer.. [:D][:D]

Hmmmm, har bare lagt på meg to kilo, men skulle hatt 8 kilo til i følge den kakulatoren. Kiloene kommer vel til slutt [:)]

i følge den så sko eg ha veid 12 kg mer enn d eg gjør nå og eg har isje lagt på meg noen ting i svangerskapet  hehe og heldigvis for d enn så lenge [8D]

Denne stemmer ganske bra på meg faktisk - har fortsatt litt å gå på[:D]

Har gått opp 6 kg til nå.. skrekk og gru - høres mye ut[:D] Uvant å se vekten bikke 60!!!

Ifølge denne kan jeg få opp 16! kg til [:)]

(altså når jeg trykker på hva jeg bør veie etter 9mnd-når jeg trykker inn at jeg er 6 mnd på vei burde jeg gått opp ca 6 kg mer enn jeg har gjort nå .... )

Og kiloene kan enda komme - jeg la på meg 18 kg med Mia [&:]
Har bare lagt på meg ca 3 kg til nå i svangerskapet ...

denne kan godt steme for min del asså.. for jeg tok først på 5mnd og da stemte d i forhold te no.. har gått opp 3 kg hittil, og hvis jeg går opp 5 kg til så ender jeg på 8 kg vektøkning.. og da har jeg gått ned i meg sjøl [:D] den hadde vært knall asså

ifølge denne skal jeg ha lagt på meg 20 kg i 9 mnd.. det er jo ikke aktuelt.. ligger heldigvis 3-7 kg under det den mente jeg burde veie nå da.. hehe... Nei, jammen best å ikke legge på meg så mye så den kalkulatoren her sier ja!! sist la jeg på meg 13 kg og håper det ikke blir noe mer denne gangen, hellr litt mindre siden jeg veier litt mer den gangen her enn sist [:)]

ifølge denne ligger jeg 1-4 kg under det jeg burde, og skal legge på meg 12-16 kg fra startvekt i 9 mnd.. kan ikke annet enn å være fornøyd med det vel? [:)] i realiteten så tenker jeg at bare jeg holder meg under 20 kg så skal jeg være fornøyd... må vel regne me å måtte trene vekk en del etter en fødsel uansett! og er jeg som min mor så trengs det litt å gå på fra svangerskape skal man holde følge med den skyhøye forbrenningen under ammingen, lov å håpe på det iallefall!! [8D]

Jeg ligger midt på anbefalingen, greit for meg[;)]

Ifølge denne har jeg ikke lagt på meg nok enda...MEN visst jeg trykker 9 mnd, så svarer den at jeg bør gå opp min 17 kg til sammen. Synes det er aaalt for mye og håper, håper, håper det blir feil..[&:][:D]

ORIGINAL: tone_mor

i følge den kalkulatoren skal jeg ikke legge på meg noe i det heletatt i svangerskapet[:-]

sign [&:] Har allerede slått feil for min del...

ORIGINAL: Anni81

ORIGINAL: tone_mor

i følge den kalkulatoren skal jeg ikke legge på meg noe i det heletatt i svangerskapet[:-]

sign [&:] Har allerede slått feil for min del...

sign[8D]

Back
Topp