Din taco

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvordan er deres taco og hva pleier dere ha til?

Jeg syns uansett hvem vi er oss så er det alltid noe nytt eller anderledes enn hvordan vi selv har det og de vi nettop spiste det hos:P

Har dere lefser eller skjell?
Lager dere alle sauser fra bunnen av?

Taco er jo typisk helgemat:D
Her har vi det stortsett alltid fast om lørdagen:D

Pleier ha lefse, kjøttdeig, mais, tomat, agurk, paprika, isbergsalat, rømme, sån Taco saus, ost

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Begynt med de lefsene som ser ut som skål. De er jo geniale ! Til både små og store.

Ellers har vi skjell som vi knuser oppi lefsa.
Løk.
Purreløk oppi kjøttdeigen.
Hot tacosaus.
Jeg elsker godt krydra sopp til.
Ananas.
Agurk.
Mais.
Revet ost.
Salat med gjerne revet gulrot biter oppi.
Dressing.
Rømme.

Det jeg kom på vi har på bordet når vi lager. Mulig jeg har glemt noe :p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Lefser med knust skjell, kjøttdeig med tacokrydder, ost, crispysalat, finhakket gul løk, søt paprika, rømme og masse tacosaus, gjerne HOT :)

Mmmm

Vi gjør det ganske enkelt tror jeg, kjøttdeig, lager krydderet selv, agurk, mais, rødløk, ost, rømme og tacosaus. Han liker lefser, jeg liker skjell :) Før lagde jeg også salat, tomat og litt annet, men det ble ikke spist, så sluttet å lage det :)

Pleier ha lefse, kjøttdeig, mais, tomat, agurk, paprika, isbergsalat, rømme, sån Taco saus, ost

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Omtrent det vi pleier ha;) Bare at vi har skjell:)

Kyllingkjøttdeig , lefser , skjell , Tacosaus , agurk , sopp , salat, mais , ost og eventuelt løk og rømme :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Begynt med de lefsene som ser ut som skål. De er jo geniale ! Til både små og store.

Ellers har vi skjell som vi knuser oppi lefsa.
Løk.
Purreløk oppi kjøttdeigen.
Hot tacosaus.
Jeg elsker godt krydra sopp til.
Ananas.
Agurk.
Mais.
Revet ost.
Salat med gjerne revet gulrot biter oppi.
Dressing.
Rømme.

Det jeg kom på vi har på bordet når vi lager. Mulig jeg har glemt noe :p

De har jeg sett på butikken ja, virker jo geniale. Smaker helt det samme som vanlige lefser eller?
Nå kan jeg desverre ikke spise lefser, pga cøliaki. Mannen og bonussønn vil nok sikkert like de da;)

Knust skjell i lefsa var nytt for meg:P

Lefser med knust skjell, kjøttdeig med tacokrydder, ost, crispysalat, finhakket gul løk, søt paprika, rømme og masse tacosaus, gjerne HOT :)

Mmmm

Enda en som bruker knust skjell. Raringer:P Eller er det vi som er rare som ikke gjør kanskje;)?

Hot er bra:D

De har jeg sett på butikken ja, virker jo geniale. Smaker helt det samme som vanlige lefser eller?
Nå kan jeg desverre ikke spise lefser, pga cøliaki. Mannen og bonussønn vil nok sikkert like de da;)

Knust skjell i lefsa var nytt for meg:P
De smaker helst bedre syns jeg :p Også er det mye mindre griseri. Unga holder også det på plass bedre med de :) Liker skjell også. Derfor jeg må ha de knuste oppi :p

Vi gjør det ganske enkelt tror jeg, kjøttdeig, lager krydderet selv, agurk, mais, rødløk, ost, rømme og tacosaus. Han liker lefser, jeg liker skjell :) Før lagde jeg også salat, tomat og litt annet, men det ble ikke spist, så sluttet å lage det :)

Det enkle er ofte det beste;)
Ikke værst å lage krydderet selv da.Hvordan lager du det?:)

De smaker helst bedre syns jeg :p Også er det mye mindre griseri. Unga holder også det på plass bedre med de :) Liker skjell også. Derfor jeg må ha de knuste oppi :p

Da må jeg kjøpe de til i morgen så de får smake;):D
Mindre gris kan jo også være greit ja;) Jeg bruker de minitubes jeg, da blir det også mindre gris. Jeg sitter ofte med halve tacoen på fanget. Griser fææælt:P

Kyllingkjøttdeig , lefser , skjell , Tacosaus , agurk , sopp , salat, mais , ost og eventuelt løk og rømme :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kyllingkjøttdeig kan jo være greit som en forandring innimellom:D Vi bruker stortsett karbonadedeig:)

Ellers bruker vi mager kesam vi, og ikke lettrømme;)

Hjemmelaget tacokrydder, kyllingfilet i strimler, salat, tomat, paprika, agurk, rødløk og gjerne hjemmelaget guacumale :)
Varier mellom lefse og taco...

og creamfresh eller rømme

Ellers bruker vi mager kesam vi, og ikke lettrømme;)
Det er godt med kesam. Dessverre er ikke mannen så fan av det da. Men liker godt de minitubes. Lettere enn de andre. De kan jeg like gjerne knuse alt på tallerken og lage meg salat og spise med gaffel :p Grisete :)

Det er godt med kesam. Dessverre er ikke mannen så fan av det da. Men liker godt de minitubes. Lettere enn de andre. De kan jeg like gjerne knuse alt på tallerken og lage meg salat og spise med gaffel :p Grisete :)

Nei, daså. Mannen fant ut det var sunnere, så da bestemte han det ble kesam. Selv kan jeg ikke si jeg merker noe enorm forskjell...Er uansett ikke det jeg tar mest av..:P
Ja, grisemat pleier som regel være farlig godt syns jeg:P

Back
Topp