Din stillingsprosent?

Jeg jobber 100% som lærer og pendler til og fra. Totalt 90 min kjøretid. To dager i uke er jeg aldri hjemme før 17.00
Nå har jeg vært sykemeldt i 4 dager, går over i permisjon mandag.

...selv er jeg student og på innspurt med masteroppgave.

Er på universitetet fra 08.30-16/17/18 mandag til fredag.

Mannen jobber 100%, noen ganger 150%.

Ettermiddagene er korte og energien er laber :p

Jeg også holder på med master som skal leveres til sommeren. Er enda ikke helt komt i gang enda siden jeg sliter med å formulere problemstillinger og finne metode. Men når det er i gang, regner jeg med å jobbe fra 9-16 mandag til fredag :-)

Jobber dag/kveld 75%. Mannen jobber som elektriker 100%++

Vasker hus og handler inn for en uke hver torsdag. Har senvakt hver torsdag, så da får det fint :)

Jobber fast 100% 07.30-15.30 så her er det ikke korte barnehagedager. Og vaske blir gjort på kveld og helg :p

Har to ulike jobber på til sammen 67%, den ene medfører pendling på tilsammen 3 timer de dagene jeg jobber. Samboern jobber 50 % natt og er ufør ved siden av. Eldstejenta på 17 år vasker gulv og bad 2.ganger i mnd for lommepenger. Annen rengjøring tas ved behov.

Jobber 100% som sykepleier. Samboer jobber også fullt. Så stort sett er det lange dager i bhg. Men siden jeg jobber turnus kan han få kortere dager når jeg jobber kveld og de få dagene jeg har fri midt i uka ifb med helgejobbing. Husvask, handling etc blir gjort mellom slaga;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

For øyblikket har jeg permisjon. Ellers så er jeg vikar i kommunen(helsevesenet), så da jobber jeg så mye som det passer, alt fra 50 til 150% turnus. Mannen har 100% Fast stilling dagtid. Husvask blir så som så. I perioder føler jeg at hverdagen og rotet tar ovehånd ;)

100% fast 2-delt turnus som sykepleier.

100%. Er i permisjon nå. Jeg er absolutt ikke noe støvsuge/vaske-entusiast. Blir knapt en gang i uken her! I går spurte jeg om anbefaling til vaskehjelp. Jeg skjønner ikke hvordan folk får tid til all vaskingen i løpet av de 24 timene. Men nå liker jeg gjerne å finne på andre ting en å vaske og. Men vi har det rent og pent hjemme altså:) Samboer tar i ett tak han og innimellom:) Samboer jobber 100%, pluss han er fotballtrener 3-4 ganger i uken.

Både jeg og mannen jobber 100%, begge på dagtid, ca 8-16 :)

Jeg jobber 100%, turnus med dagvakt fra 07:30-15:00 og kveld fra 14:45-22:00.

Mannen jobber også 100% dagtid.

Er for tiden i permisjon, alenemor, i desember begynner innkjøringen i bhg og så blir det 100% jobb fra februar av....

Både jeg og samboer jobber vanligvis 100%. Jeg pendler i tillegg 3 timer hver dag. (drar kl 05:30 fra huset, hjemme 16:15)
Datter går på ungdomsskolen og er 'stor jente'. For tiden er jeg 100% sykemeldt pga komplikasjoner i svangerskapet.
Husvask får vi hjelp til.

Gubben jobber 100% og går skole i tillegg. Akkurat nå er jeg sykmeldt men jobber til vanlig 85%. Er borte fra hjemmet ca 8,5 time hver dag. Jobber i butikk, så arb tiden varierer. Men mannen jobber til 15, så han henter til vanlig. Må jeg hente, drar jeg ca 20 min før fra jobb. Vi rekker fint over det meste. Foreløpig :)

Jeg jobber i overkant av 100% dagtid, mannen jobber 100% i alternativ turnus, så er forsåvidt en del hjemme på dagtid. Ungene er i barnehagen hver dag, og vi har vaskehjelp. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jobber du utenfor hjemmet?
I så fall hvor stor prosent? Skiftarbeid?
Er du i permisjon eller sykemeldt?
Hvordan arbeider eventuelt partneren din?

På bakgrunn av alle trådene om husvask og barnas lengde på barnehagedagen lurer jeg på hvordan dere arbeider utenfor hjemmet?

Virker som så mange har så mye tid til vasking, og barna har så korte dager i bhg, så lurer litt på dette :P
100% stilling
3 delt turnus
Sykemeldt pga plager i svangerskapet
Mannnen min jobber å 3 delt

Grunnen til dette er ikke datteren vår fulle dager i barnehage med stort sett kjernetid fra 09.30-14.30/15.00

100 % på oss begge, ungene full tid på SFO og bhg og huset lettere på halv åtte, men vi klarer oss

Jeg jobber 50% pluss ekstra, og mannen 100% Barna har 100% bhgplass, men mine fridager leverer jeg sent og henter tidlig. Og vasker hus og klær mens de er i bhg :) Så jeg har god tid til husarbeid, men skulle helst hatt litt større stilling.

Back
Topp