Din stillingsprosent?

Sambo jobber 100% (av og til mer :P )
Jeg jobber 60% og lillegutt går 100% i barnehage :) Jeg vasker, rydder og gjør rent noen av de dagene jeg har fri, mens jeg andre dager tar lillegutt fri fra barnehagen, sånn at vi kan finne på noe gøy sammen :-)

Jeg arbeider som ped.leder i hundre prosent stilling (går ned i åtti fra januar av), mannen er lærer og jobber også full stilling. Akkurat nå er han hjemme i pappapermisjon.

Han er ferdig enten klokken 14 eller 15, jeg enten klokken 13.15, 14.30, 16 eller 16.30. Stort sett klarer vi å lappe det sammen slik at han leveres tidligest kl 8 og hentes seinest kl 15.30.

Husarbeidet tas litt her og der, når muligheten byr seg. Litt av tanken med at jeg går ned i stilling er faktisk å få tatt huset skikkelig og dermed få mer tid med barna i lengden :-)

Vi har 100% stilling begge to. Jeg jobber mer enn 100%. Har vaskehjelp og ungene er i bhg/Sfo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jobber 80%, så fri hver fredag, i tillegg har jeg hjemme kontor mandager.

Jeg jobber 80% i barnehage, men er sykemeldt akkurat nå. Mannen jobber i Nordsjøen og jobber 2-4 turnus. Jentungen går 60% i barnehage, men vi skal få hevet plassen til 80.

Er hjemme med minste i ulønna permisjon nå og frem til september neste år, men har 60% fast med hver tredje helg, jobber mest senvakter da. Mannen jobber på sjøen, han er hjemme/borte 5 uker i slengen. Eldste har 60% i bhg og er der fra 09-13 tre dager i uka.

Jeg jobber 100% og mannen jobber 100% men nå har jeg permisjon :)

Vi rekker som regel ikke så mye husarbeid i ukedagene, prioriter det viktigste og hundene så tar vi skippertak i helgen :) har det rent nok her hjemme likevell :)

Jobber 100 % begge to, og jeg studerer 50% i tillegg. Jeg jobber ikke så langt hjemmefra og bruker lite tid på reise. Før pendlet jeg 1,5 time hver vei, så har fått en helt annen hverdag nå!

Vasker og rydder litt hver kveld etter at lillemor har lagt seg. Hun hentes mellom 14.30 og 16.00. Alt går :-)

To barn, og en i magen.
Både jeg og mannen er i 100% jobb, 8-16 jobb, ikke skift.

Han jobber full stilling (mer enn 100% om man ser på timeantallet).
Jeg jobber 90 % (hver dag, bare ikke fult 7,5t).
Vasker alt selv og er til tider overarbeidet.

Sambo jobber 100% og ofte litt til.

Jeg har 80% . Men jobber på skole og arbeider inn en del ekstra ferie i løpet av året :)

Akkurat nå er jeg sykemeldt . Har to barn, snart 3.

Prioriterer ikke husvask hver uke. Men støvsugeren er gj snitt en gang pr dag. På stua / kjøkkenet og gangen. Prøver å ha ork og tid til gulvvask en gang i uka. Men blir oftere annen hver. Badet blir oftere tatt ..

Jeg jobber 100% skiftarbeid. Mest kvelder og helgevakter. Huset blir absolutt ikke vasket i hjel her ;) har andre ting å finne på ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat gått ned fra 120% stilling til 80%! Barna har hatt lange dager pga. Jobb..men nå som jeg går ned i stilling, får barna 2 dager i uken som jeg kan hente rett etter skoletid ( slipper sfo på fri dagene mine)

Jeg jobber 80%, samboer 100.
Jeg har fri hver onsdag.

Har full plass til ungene i bhg, men de har kortere dag på onsdager.

Jeg jobber 100 % turnus (35 t) :) Mannen min jobber halve dagen, fra 9.30-14.30 :) Dette gjør at lille får korte dager i bhg, men husvasken nedprioriteres :)

Studerer heltid, er i praksis nå 30 timer/uka. Er fortsatt i permisjon fra jobben min, men har til vanlig 50% natt. Sambo er også student på heltid og jobber kun i ferier.

Back
Topp