Din skoletid

Jeg gikk på privat skole så vi hadde flere fag men mine favoritt fag på ungdommskolen var geography og physics :)

Elsket gym og svømming :D norsk og geografi syns jeg også var høy :) på barneskolen syns jeg matte var veldig gøy, men den gleden ble dessverre ødelagt av en elendig lærer på uskolen. Historie har jeg aldri hatt interesse for, drittfag:p

På vgs likte jeg så klart hestefag ;) syns rettslære var veldig spennende :D hadde en helt fantastisk flink lærer :D

O-fag, sløyd og håndarbeid var mine favoritter! Likte igrunn alt frem til videregående, da ble realfag det verste.

Jeg likte matematikk veldig godt, synes det var gøy og jeg tok det lett. Nå hjelper jeg gjerne søstra mi med matteleksene, enda hun har vanskeligere matematikk enn jeg hadde på vgs. Historie siste året på vgs likte jeg absolutt ikke, men dette var mest fordi vi hadde en lærer som hadde noen favoritter, og jeg og noen andre var fienden :p

Jeg likte matte veldig på barneskolen - var superflink til det. :D Var ikke noe glad i tysk, da vi fikk det, og det ble heldigvis fort unnagjort. :p

Engelsk har alltid vært favorittfaget mitt. Matte derimot der var jeg ikke så flink.
Ellers på vgs så syns jeg gym var veldig moro, selv om jeg ofte var den eneste jenta fra klassen min som deltok i gymmen :p godt vi hadde gym med en annen klasse :)

Matte og engelsk var mine favorittfag :) naturfag har jeg aldri likt!

Jeg likte alle teoretiske fag, selv om dårlige lærere periodevis ødela en del. Likte sløyd, men ikke tekstil. Hatet gym, for det var bare fotball.. noe de fleste i klassen drev med på fritiden, da ble det kjipt for de få av oss som ikke var noe gode i fotball.

Elsket engelsk, svømming, gym med den rette læreren, og tro det eller ei KRL på ungdomsskolen pga vi hadde en utrolig flink, og inspirerende lærer i det faget da :p Jeg hatet matte da det var, og fortsatt er gresk, for meg :eek: Var ikke noe glad i musikk heller da det langt i fra var inspirerende med blokkfløyte, fiolin, eller gitar. Jeg kunne jo ikke noter da, og kan det heller ikke nå...
Naturfag ble ikke noe for meg før på vid skole da jeg fikk en inspirerende lærer som virkelig lærte fra seg :)

Back
Topp