Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Favorittfaget var O-fag(?) tror det ble endret til samfunnskunnskap/samfunnslære senere. Er generelt interessert i alt som har med samfunnet å gjøre
Likte aldri matte. Var ikke noe flink, og skjønner fremdeles ikke hvorfor de sa vi MÅTTE lære algebra og likninger. Er voksen, gift, har barn, høyere utdanning, eier bil og leilighet og har fast jobb. Har aldriiii hatt behov for det, men på ungdomsskolen mente lærerne man ville tape i livet om man ikke kunne det![]()
Hvorfor fikk du ikke være med på svømming ?Elsket gym
Hatet matte fra ungdomsskolen
Svømming fikk jeg ikke være med på så det var kjipe timer
Allergisk mot klor og øretrøbbelHvorfor fikk du ikke være med på svømming ?
Favorittfaget var O-fag(?) tror det ble endret til samfunnskunnskap/samfunnslære senere. Er generelt interessert i alt som har med samfunnet å gjøre
Likte aldri matte. Var ikke noe flink, og skjønner fremdeles ikke hvorfor de sa vi MÅTTE lære algebra og likninger. Er voksen, gift, har barn, høyere utdanning, eier bil og leilighet og har fast jobb. Har aldriiii hatt behov for det, men på ungdomsskolen mente lærerne man ville tape i livet om man ikke kunne det![]()
Matte likte jeg best. Fordi jeg var veldig god. Elsker at det finnes FASITsvar på ting. Gikk ut med 6 på allmenn påbygg
Likte KRL minst fordi jeg ikke fattet helt poenget med det (.. også var det dørgende kjedelig..). Samfunnsfag og geografi fulgte tett etter![]()
Ja, det kan godt hende.Tror o-fag var en kombinasjon av samfunnsfag og naturfag som man brukte på småtrinnet? Mer sånn "temafag"?
Jeg elsket å løse ligninger, matte var kjempegøy helt til jeg tok lærerutdanning etter å ha tatt kun yrkesfag, så hadde noen huller, og med lærere som ironisk nok ikke var flinke til å lære fra seg, ble deler av matematikken ganske ugg de årene. Men tenker det er en fin erfaring å ha som lærer, hvordan det føles når man faktisk ikke klarer å rekke opp hånda fordi man da blir nødt til å si: "jeg forstod INGENTING av det vi gjennomgikk nå".