Din morkakes plassering

Hvor ligger morkaken din plassert?

  • Bakre vegg

  • Fremre vegg

  • Øverst i livmorhulen

  • Delvis forliggende

  • Totalt forliggende


Results are only viewable after voting.

Solbæra

Forelsket i forumet
Tenkte det kunne vært interessant å se hvor vi alle har morkaken plassert i livmoren. Regner med de aller fleste har nå vært på OUL og vet ner om dette
 
Fremre vegg, hvis det er mot min mage ;D
Begynner endelig å kjenne litt mer tydelige bevegelser og spark inni der. Barna mine har til og med fått kjenne det <3 uke 24 nå.
 
Har den på fremre vegg denne gangen. Men de to andre graviditetene har den vært på bakre vegg. Fikk inntrykk av at bak var mer vanlig. Men kan jo se ut som at det ikke stemmer da. Hvertfall ikke i denne gruppa :happy:
 
Vet ikke helt hva den er i følge meningsmålingen, men ble nevt at den er bak til venstre :shy:
 
Bakre vegg, men kun 1 cm fra livmor halsen. Har fått beskjed om at det blir keisersnitt om den ikke flytter seg.
 
Har den på fremre vegg denne gangen. Men de to andre graviditetene har den vært på bakre vegg. Fikk inntrykk av at bak var mer vanlig. Men kan jo se ut som at det ikke stemmer da. Hvertfall ikke i denne gruppa :happy:

Jeg også trodde bak var mest vanlig men sist gang var vi 7 gravide venninner (veldig koselig forresten :D) samtidig og alle hadde den foran :dontknow
 
En på fremde vegg og en på bakre/delvis forliggende. Så ny kontroll i uke 32 for å vurdere ift fødsel/keisersnitt.

Veit ikke helt hva jeg skal svare i pollen lenger opp her.
 
Fremme. Kjedelig, da det gikk lenge før jeg kunne kjenne ordentlige spark.
 
Fremme. Hadde ikke kjent noen bevegelser(trur jeg) i forkant av ultralyd men dagen etter kjente jeg tydelige bevegelser. Han er en aktiv krabat :)
 
Ligger både fremme og bake her, i en slags U. Så blir spennende å se om den flytter seg fra livmorhalsen ved ny ul i uke 32 : )
 
Back
Topp