Din mor

rettferdig
oppforende
pålitelig når det gjelder praktiske ting
lite selvinnsikt
viljesvak (på enkelte områder)

ORIGINAL: Kakemonsteret

Hun er kald utenpå men hvis man leiter j*vlig godt så finner man ut at hun egentlig er sårbar
sjenert
negativ
snill
verdens beste mamma

Blir litt vanskelig med stikkord.... For hun er egentlig verdens beste mamma, men hun har problemer med å vise følelser og si positive ting. Hun har aldri sagt en positiv ting til hverken meg eller mini, men hvis jeg overhører henne uten at hun vet det så hører jeg hun sier til mini at han er søt o.l.

kjenner meg litt igjen her..

Det er stor forskjell på det forholdet vi hadde da jeg vokste opp og nå.

Under oppveksten var det preget av mye negativt, men hun var også min klippe og det tryggeste jeg visste om. Kan fortsatt huske lukten av tryggheten når jeg som liten krøp opp i mammas fang og klemte meg inntil brystet hennes. Men jeg husker også den delen som gjør at jeg ble uavhengig og selvstendig svært tidlig, på godt og vondt.

Nå er hun en god vennine, veileder, støtte, trygghet og den jeg vender meg til i alt og ett.

Omsorgsfull
Støttende
Hjelpsom
Sta
Min beste venn på denne jord [:)]

omtenksom
varm
beskyttende
snill
trygg

god/snill
beskyttende
omsorgsfull
varm
åpen

hun er som en god venninne[:)]

Omtenksom
Beskyttende
Omsorgsfull
Snill
Bestevenn

Bestevenn
snill
ærlig
morsom
sta

Kald
Bitter
Snill
gavmild
verdens beste mamma

Snill, støttende, raus, streng og bestemt

Uff, her var det mange verdens beste mødre...
Her er min:
Avvisende
Snill
Forholdsvis rettferdig
Sjenert
Som liten kan jeg ikkke si jeg har SÅ mange fantastiske minner, men kan ikke si at jeg har hatt en grusom barndom heller. Husker at jeg ofte følte meg nedprioritert og oversett. Ingen gode lange samtaler eller masse kos. Hun kunne fortelle ting videre om meg som jeg syns var flaut så følte meg litt ledd av liksom.
MEN hun har masse positivt også, mye av det negative er pga hennes egne foreldre igjen pluss at hun var veeldig ung med tre barn og stressa så jeg klandrer ikke henne noentingheller. Har et bra forhold i dag.

He et ord om kos min mor va, hun va fantastiske [:)]

Lenge siden jeg har lagt inn innlegg noenplass på BV, men denne tråden passer meg fint:)

EGOISTISK: tenker bare på seg selv! (har ikke sett datteren min på nesten ett år tror jeg...
OND: en jæ... ond dame, med en ond personlighet.
Uærlig: Lyver om MANGE ting,
Kald: er en iskald beregnende kjerring.

Kommer ikke på mer uten å bli veldig ufin i språket...
Eneste jeg kommer på ellers er at jeg er likegyldig, har sluttet og bry meg...[:)]

tillit
venninne
elskelig
flink
110%

Mor nr 1 (biologisk)

naiv
utslitt

Måtte ha skrevet en stil for at du skulle fått bildet riktig, men det var ikke det du spurte etter.

Mor nr 2 ( fostermor)

Stabil
omsorgsfull
rettferdig
sta
Viljesterk
Trofast
Snill
gavemild

Kunne skrevet mer, men det ville fort gått over til setninger.

Back
Topp