Din mor

Roxanne

Elsker forumet
Kan du beskrive hvordan du oppfatter at moren din er/var mot deg, med rundt fem ord? Både positivt og negativt. Jeg trenger mange svar, skal bruke det til inspirasjon i en bok =)

Rettferdig
Beskyttende
Snill
God
Dumsnill [:-]

dumsnill
rettferdig
verdensbeste
alt

oppofrende, tilstedeværende, streng, gavmild, støttende

ORIGINAL: Asil

Pålitelig, streng, beskyttende, varm og mammamin!

og gavmild

ofrende
varm
åpen
rettferdig
klok

Var og er : Omtenksom , forståelsesfull , snill, elsket oooooog humoristisk.

Negativt er vel at hun kan være litt FOR hønemor for mine hormonelle perioder :p

Bare fryd og gammen her jo =p
Ingen dårlige mødre i Norges land? Ingen rollebyttere, altså dere måtte passe på henne, ingen gammeldagse, trauste mødre som ikke skjønte noen ting, ingen sinte mødre som bare kjeftet?

Fint hvis dere ikke kopierer andres svar, for da forsvinner poenget, skal forsøke å få oversikt over forskjellige mødretyper ;) Tusentusen takk til alle som svarer!

overbeskyttende
kontrollfrik
snill
klok
offrende

ORIGINAL: Roxanne

Kan du beskrive hvordan du oppfatter at moren din er/var mot deg, med rundt fem ord? Både positivt og negativt. Jeg trenger mange svar, skal bruke det til inspirasjon i en bok =)

Både negativt og positivt??

Hmm.. De negative er lettest så vi tar dem først..

Inkonsekvent (Regler ja.. Hun lagde mange, men å følge det opp har hun aldri klart..)
Upålitelig (Kunne ikke stole på at ting vi snakket fortrolig om ikke kom videre. Hun snoket også i dagbøker, osv.. )
Projiserende (Overførte sine egne negative følelser og problemer over på meg..)
Egoistisk (Uansett hva det er snakk om så er det mitt, meg og jeg først med henne.. Kan aldri gjøre en tjeneste uten enten å klage i dagesvis etterpå over hvor slitsomt det var, eller å kreve stor gjengjeldelse.)
Manipulerende og kontrollerende. (Tok et par år med problemer og psykologhjelp og andre tiltak for å bli "fri" til å leve mitt eget liv og ta egne avgjørelser.)

Snill (Jada, klart hun er snill også. Tross alt det negative, så har hun alltid hjulpet meg og stilt opp også.)
Godt humør (Stortsett. Ihvertfall nå som jeg ikke trenger å omgås henne hver dag.)
Omgjengelig (Syns alle andre ihvertfall.. Hun er vel det, men jeg kjenner henne godt nok til å vite hva som skjuler seg bak det falske fliret..)
Inkluderende (Kunne alltid ta med hjem venner uten problem. Hun var imøtekommende og likte at jeg var sammen med de på min egen alder.)

Ble ikke fem positive gitt.. Kanksje jeg kommer på et punkt til om en liten stund..

Uegoistisk
omsorgsfull
Godhjertet
Morsom
BEST[:)]

støttende
fantastisk
rettferdig
beskyttende
snill
BEST!

Himmel og hav så skremmende lik beskrivelse av min mor!! Takker for utfyllende og hjelpsomt svar forresten =)

Uegoistisk
Søt
Naiv
Beskyttandes
ryddefreek (støv på hjernen)

Snill,mistroisk, hissig, beskyttende og varm

Snill
Støttende
Kjærlig
Omsorgsfull
Rettferdig

Back