http://mobil.aftenposten.no/meninge...nefall-for-religion-7610626.html#.U8qvnXOhzqB
Hva mener dere?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hva mener dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er enig i det du skriver.Er det en medisinsk grunn til omskjæring er det helt greit! Men ellers mener jeg man utsetter barnet for unødvendig smerte og risiko (alle inngrep innebærer risiko) for et inngrep som ikke gir noen helsemessige gevinster.
Men tror du ikke at mengden forhud ville endret seg ettersom de vokser?Har omskjært begge mine, jeg er muslim ja, men jeg har ikke gjort det for jeg er så relegiøs, jeg har gjort det for renslighetens skyld, de hadde mye forhud, ja når de var tre mnd! Alt gikk helt fint med begge!
Men jeg respekterer andres meninger om de ikke vil ta omskjæring på guttene..
Sent from my iPhone using BV Forum
Aldri i livet! Det er det verste jeg vet om!Hva tenker dere om omskjæring på jenter da?
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Nei, mye bedre sexliv i voksen alder og ser mye penere ut også! HahaMen tror du ikke at mengden forhud ville endret seg ettersom de vokser?
Små barn har jo mye hud i forhold til voksne. Og det er jo ikke noe problem å vaske selv om det er forhud der?
Jeg respekterer andre sine valg, men jeg ville aldri gjort det.
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
det er to veldig forskjellige tingHva tenker dere om omskjæring på jenter da?
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Helt enigJeg mener at man utsetter ikke barn eller voksne for unødvendige medisinske prosedyrer så lenge det ikke er en medisinsk grunn for det. Jeg ville aldri gjennomgått prosedyrer som ikke er nødvendige, og vil heller ikke utsette barna for det.
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg mener at man utsetter ikke barn eller voksne for unødvendige medisinske prosedyrer så lenge det ikke er en medisinsk grunn for det. Jeg ville aldri gjennomgått prosedyrer som ikke er nødvendige, og vil heller ikke utsette barna for det.
Sent from my iPad using BV Forum