Din kjære

Inga80

Elsker forumet
Hva gjør han for deg som gjør deg glad?
Mannen min er veldig god til å si og gjøre de riktige tingene når jeg trenger det mest. Føler at jeg ser veldig sliten og syk ut nå, men han er flink til å si at jeg er fin på en måte som gjør at jeg virkelig tror på ham :-)
Og i går antydet jeg at det burde vært vasket nede i kjelleren. Så dårlig som formen min er nå greier jeg ikke mye sånt, og han gjorde en skikkelig innsats for å få det rent og ryddig. Med mine hormoner er dette nok til at jeg gråt av glede :-)

Off her er det veldig lite forståelse å få, og han gjør meg mest trist og lei og sint enn glad for tiden!!! ARG!

Han sier alltid di riktige tingene og tar vare på meg så jeg føler meg som den viktigste personen i verden. Han får meg til å føle meg så elsket❤️ det gjør meg glad det!! Og det var ikke feil å få Michael kors veske og lommebok sånn helt ut av det blå heller :-p hihi ❤️ min kjære fyller 25 år om 1 time og 12 min. Håper jeg klarer å få han til å en super dag. Er så gla i han ❤️❤️

Han sier han elsker meg ofte og er god på kosing og klemming. Men noen romantiker er han vel ikke :P

Han stryker på meg, sier fine ting til meg. Drar tak i meg og klemmer meg osv. Han er mye flinkere til det en det jeg er;) burde skjerpe mj. Hehehe

Han sier at om jeg ikke orker å gjøre noe husarbeid nå som jeg er gravid, så har han full forståelse for det :D hehe. Ellers er han veldig flink til å vise at han er glad i meg. Og gi meg masasje :)

Min er veldig snill og støttende! Er alltid der for meg og får meg over på bedre tanker på hormonene slår til for fullt! Da både tenker og sier jeg mye dumt :p

I går når jeg spiste 3 sjokolademuffins til lunsj så sa han; "Hadde du ikke vært gravid så hadde jeg faktisk kjeftet på deg". Hihi, liker å "komme unna" med ting ;)

Også er han veldig snill ellers da. Jeg slipper dårlig samvittighet for å ligge i soffaen en hel dag, og får masse kos og klem. Han har ikke alltid verdens største tålmodighet, og er vant til å gjøre ting med meg, så når jeg ikke orker kan han bli litt gæren, så da er det bare å sende han ut i skogen for å plukke sopp eller noe :p Men det beste er faktisk at han er litt streng plutselig; skal ikke bære for tungt, vil at jeg skal sette meg ned og slikt. litt sånn over-protective ;) Og om ikke det er omsorg så vet jeg ikke?

Vet hvem som kommer til å være bekymreren av oss to ihvertfall. Med bikkja så er jeg litt sånn "jaja, det går nok fint", mens han er hysterisk. han kan faktisk bli sinna på meg for at jeg ikke blir bekymret nok :p Men noen må jo veie opp for han :p

Min kjæreste er veldig flink til å gjøre husarbeid og lage mat. Han lager ofte smoothie og serverer på senga når jeg er kvalm og dårlig. Han er flink å si de rette tingene og kose med meg :) Er såååå glad i han! Hihi

Tja, tror det er en umulig jobb:p
Hmm, finnes mange gode triks.
Mitt beste som har funket på to gubber hittil er å være så udugelig med å gjøre ting sjøl at da finner de ut at de liksågodt kan ta over... Feks matlaging. Der er jeg helt håpløs at samboer synes det blir mye bedre hvis han tar hovedansvaret :D

Back
Topp