Din "hemmelige" drøm

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Sitter her og koser meg med Bailey's og ser The Commitments, og drømmer meg litt bort.

Er det noen her som har en "hemmelig" drøm? Oppnåelig eller uoppnåelig, bare del [:)]

Det er jo litt klisje, men har alltid hatt en hemmelig drøm om å bli skuespiller.. Elsker teater og film. Prøvd meg en del på teater, men nærmeste jeg har kommet film er statist[8D]

Artig! Statist? Hvor da? Det drømte jeg om også en gang i tiden. Nå er det synging som er min store drøm. Hadde jeg bare hatt "baller" og troa på meg selv, så skulle jeg meldt meg på et eller annet. Men men.

Min hemmelige drøm må være å leve av musikk, jeg har en god stemme, men den blir ofte ikke brukt lenger og jeg har ikke helt troen på meg selv heller så..

ORIGINAL: Hilly77

modell for victorias secret[8D][:D]

Arti!! Mener å ha sett at du har en kropp som passer til sånt [:)]

ORIGINAL: Beckymams

Artig! Statist? Hvor da? Det drømte jeg om også en gang i tiden. Nå er det synging som er min store drøm. Hadde jeg bare hatt "baller" og troa på meg selv, så skulle jeg meldt meg på et eller annet. Men men.
[/quote. I kaptein sabeltan.. Kommer på barne tv til høsten[:)]

ORIGINAL: RockStarBaby

Min hemmelige drøm må være å leve av musikk, jeg har en god stemme, men den blir ofte ikke brukt lenger..

Spiller du noen instrumenter, eller er det sang som er drømmen?

Min er å eie et stort konsern. [8D]

Jeg vil egentlig være Celina Midelfart.... [:D]

ORIGINAL: AB

[/quote. I kaptein sabeltan.. Kommer på barne tv til høsten[:)]

Åh! Så tøft!!! De fleste gutter og jenters drøm det [:D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Veldig bra drøm!! Og et godt mål også! Å eie et stort konsern da, ikke å bli Celina Midelfart hihi [:D]

Min hemmelige drøm må være å leve av musikk, jeg har en god stemme, men den blir ofte ikke brukt lenger..

Det er sang som er drømmen ja, men jeg kunne godt tenkt meg å lære meg å spille piano og gitar [:)]

Veldig bra drøm!! Og et godt mål også! Å eie et stort konsern da, ikke å bli Celina Midelfart hihi [:D]

Hadde ikke vært meg i mot å se ut som henne da...[8D]

Men ja. Jeg vil være den som er suksessfull, streng med rettferdig og kan skape mange trygge arbeidsplasser i et godt arbeidsmiljø. Også vil jeg titte innom den røde løper bare sånn en gang i ny og ne. Bare når jeg selv vil, ikke når jeg MÅ for å få opp PR`en min[:)]

hmm, hva er det tro?
Fått sponsa en jordarundt reise som jeg kunne brukt så lang tid jeg ville på. Sett mange land, kulturer og lært en hel masse!

Det er sang som er drømmen ja, men jeg kunne godt tenkt meg å lære meg å spille piano og gitar [:)]

Jeg bodde et år i USA, og da var det en amerikaner som lånte meg gitaren sin. Jeg lærte meg Patience av Guns n' roses. Litt useless egentlig, med tanke på at jeg ikke kan å plystre haha [:D]

Men ja, har Lillebjørn Nilsens gitarbok og vil veldig gjerne lære meg d [:)]

Hadde ikke vært meg i mot å se ut som henne da...[8D]

Men ja. Jeg vil være den som er suksessfull, streng med rettferdig og kan skape mange trygge arbeidsplasser i et godt arbeidsmiljø. Også vil jeg titte innom den røde løper bare sånn en gang i ny og ne. Bare når jeg selv vil, ikke når jeg MÅ for å få opp PR`en min[:)]

Kjør på!!! [:D]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

hmm, hva er det tro?
Fått sponsa en jordarundt reise som jeg kunne brukt så lang tid jeg ville på. Sett mange land, kulturer og lært en hel masse!

Åh, så kult!!! Høres skikkelig bra ut!

Jeg bodde et år i USA, og da var det en amerikaner som lånte meg gitaren sin. Jeg lærte meg Patience av Guns n' roses. Litt useless egentlig, med tanke på at jeg ikke kan å plystre haha [:D]

Men ja, har Lillebjørn Nilsens gitarbok og vil veldig gjerne lære meg d [:)]

Hihi, du har jo et utgangspunkt da ihvertfall![:D]

heheh.. skinnet bedrar [8D] og skinnet er i veien[:D][:D]