Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Beckymams
Artig! Statist? Hvor da? Det drømte jeg om også en gang i tiden. Nå er det synging som er min store drøm. Hadde jeg bare hatt "baller" og troa på meg selv, så skulle jeg meldt meg på et eller annet. Men men.
[/quote. I kaptein sabeltan.. Kommer på barne tv til høsten[:)]
ORIGINAL: AB
Artig! Statist? Hvor da? Det drømte jeg om også en gang i tiden. Nå er det synging som er min store drøm. Hadde jeg bare hatt "baller" og troa på meg selv, så skulle jeg meldt meg på et eller annet. Men men.
[/quote. I kaptein sabeltan.. Kommer på barne tv til høsten[:)]
Åh! Så tøft!!! De fleste gutter og jenters drøm det [:D]
ORIGINAL: RockStarBaby
Min hemmelige drøm må være å leve av musikk, jeg har en god stemme, men den blir ofte ikke brukt lenger..
Spiller du noen instrumenter, eller er det sang som er drømmen?
ORIGINAL: Helene Burugle
Min er å eie et stort konsern. [8D]
Jeg vil egentlig være Celina Midelfart.... [:D]
Veldig bra drøm!! Og et godt mål også! Å eie et stort konsern da, ikke å bli Celina Midelfart hihi [:D]
Min hemmelige drøm må være å leve av musikk, jeg har en god stemme, men den blir ofte ikke brukt lenger..
Det er sang som er drømmen ja, men jeg kunne godt tenkt meg å lære meg å spille piano og gitar [:)]
Min er å eie et stort konsern. [8D]
Jeg vil egentlig være Celina Midelfart.... [:D]
Veldig bra drøm!! Og et godt mål også! Å eie et stort konsern da, ikke å bli Celina Midelfart hihi [:D]
Hadde ikke vært meg i mot å se ut som henne da...[8D]
Men ja. Jeg vil være den som er suksessfull, streng med rettferdig og kan skape mange trygge arbeidsplasser i et godt arbeidsmiljø. Også vil jeg titte innom den røde løper bare sånn en gang i ny og ne. Bare når jeg selv vil, ikke når jeg MÅ for å få opp PR`en min[:)]
Det er sang som er drømmen ja, men jeg kunne godt tenkt meg å lære meg å spille piano og gitar [:)]
Jeg bodde et år i USA, og da var det en amerikaner som lånte meg gitaren sin. Jeg lærte meg Patience av Guns n' roses. Litt useless egentlig, med tanke på at jeg ikke kan å plystre haha [:D]
Men ja, har Lillebjørn Nilsens gitarbok og vil veldig gjerne lære meg d [:)]
ORIGINAL: Hilly77
ORIGINAL: Hilly77
modell for victorias secret[8D][:D]
Arti!! Mener å ha sett at du har en kropp som passer til sånt [:)]
heheh.. skinnet bedrar [8D] og skinnet er i veien[:D][:D]