Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi lager mest Gevalia som vi kjøper i Sverige, den er helt ok. Litt sterkere enn den røde fra Coop så man trenger ikke like mye. Fikk smaka en helt hinsides godt kaffe til en nabo en gang, han sa at det var Evergood så da begynt jeg å kjøpe det isteden en periode (men kun på tilbud, det er SÅ dyrt!) men det smakte ikke like godt her hjemme, så vi gikk tilbake til Gevalia
Nå drikker jeg ikke kaffe siden jeg ble gravid i uke 7, men regner med det blir som sist gang at samboer får hente kaffe noen time etter baby er ute
Blå og brun/svart Coop til hverdags. Blå Java også. Hamstrer når det er tilbud for det går mye kaffe her i huset. Liker den mørkbrent, med melk. Ellers er det luksus innimellom med en cappuccino fra Dromedar
Pleide å handle kaffebønner på te- og kaffehuset i Trondheim. Der var "Roma" den store favoritten. Mild espressobønne som passer ypperlig med melk (cappuccino, cafe latte).
Gubbens favoritter er blå java og pitalito, men han er litt for glad i bitter-drikk.