Din favoritt kunst/bilde?

Lady m/ Baby

Elsker forumet
Hva er ditt yndligsbilde på din vegg? (sånn bortsett av ungene da)
[:)]

Jeg har det ikke på min vegg, men syns klovnebildene til Marianne Aulie er utrolig fine! Den som hadde hatt hundretusner å svi av på kunst[8D]

k

Bryllupsbildet? [;)]
Hehe, neida, har ett bilde av Vebjørn Sand "Arnesteinen om natten"
Har også to små bilder laget av en lokal kunstner av glassbrått!

Yndelingsbilder mitt er eit venninna mi har malt, av eit fjell her i nærheiten. KJEMPEFLOTT, kjøpte det for 400 kr av ho, og synst det var eit kupp [:D]

Ellers likar eg godt maleri av Nikolai Astrup, er så god stemning i dei. Dette er spesielt fint;

ORIGINAL: Hulder

Yndelingsbilder mitt er eit venninna mi har malt, av eit fjell her i nærheiten. KJEMPEFLOTT, kjøpte det for 400 kr av ho, og synst det var eit kupp [:D]

Ellers likar eg godt maleri av Nikolai Astrup, er så god stemning i dei. Dette er spesielt fint;

Det var knall fint[:D]

ORIGINAL: Digamma

ORIGINAL: fairy

Jeg har det ikke på min vegg, men syns klovnebildene til Marianne Aulie er utrolig fine! Den som hadde hatt hundretusner å svi av på kunst[8D]

Skulle faktisk til å skrive det samme... Hadde ikke sagt nei takk til et orginalt bilde av henne

Så enig. Noen som vet hvor man får tak i sånn plakatbilde av Aulie? Mener jeg har sett noen som har plakat med sånn klovn....

ORIGINAL: Bello

ORIGINAL: Digamma

ORIGINAL: fairy

Skulle faktisk til å skrive det samme... Hadde ikke sagt nei takk til et orginalt bilde av henne

Så enig. Noen som vet hvor man får tak i sånn plakatbilde av Aulie? Mener jeg har sett noen som har plakat med sånn klovn....

Tror enten bohus eller skeidar har lerret.. Jeg syns de er litt små da. Øyeblikk, skal jeg se om jeg finner.

Jeg har et stort klovne bilde av Marianne Aulie der jeg har spisestua [:)]
elsker det bildet

Tenkte på sånne store jeg... Sånn vanlig plakat str(som di man kjøper i bokhandelen)

dette har jeg [:)]

ORIGINAL: LinnSB*

elsker det bildet
[/quote
Hva måtte du gi for det?

elsker det bildet

Et ekte bilde? WoW!

HVor mye betalte du isåfall?

[;)]

husker ikke hvor mye vi måtte gi, ble noen tusen
kjøpte det etter bryllupet for penger vi fikk der

er ca str 1.20 x 60

Kjøpte du det i et galleri da ell? Kostet det over 100000?

husker ikke hvor mye vi måtte gi, ble noen tusen
kjøpte det etter bryllupet for penger vi fikk der

er ca str 1.20 x 60

Hvor kjøpte du det?

De går jo fra 300 000 kr og oppover hvis man skal ha et originalt. Jeg blåser i om det er originalt eller ikke, altså. Jeg vil haaaa!

tror nok ikke det er originalt, da er de VELDIG dyre
husker ikke hvor mye det kostet

Hvor fikk du tak i det hen da?

Back
Topp