Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh de linjene er så fineKalaliljer og orkideer![]()
Ja jeg vetJeg tror det må bli orkideer her ogsåGjerne helt hvite eller hvite med lilla i midten!
De blå orkideene er egentlig hvite som har blitt farget, men det vet du kanskje? Fine likevel da![]()
Ja jeg vetmen de er tøffe likevel
![]()
Har en sånn lilla å så har jeg en hvor med rosa iså fine
![]()
![]()
Åååh så kjekt å få det til daJa veldig! Synes de er nydelige også står de så lenge når de blomstrer![]()
jeg kjøpte to hvite rett før lillegutt ble født, nå blomstrer begge to igjen! Måtte virkelig smøre meg med tolmodighet, men de kom igjen til slutt! Han er 14 mnd nå så tok ett år. Første gang jeg har fått det til, men tror rett og slett jeg ikke har gitt orkideene mine nok tid før![]()
Åååh så kjekt å få det til dajeg har aldri fått det til men håper jeg skal klare det med disse jeg har nå
![]()
Min mor får det alltid til å når vinduet hennes blomstrer er det helt fantastiskhun har en lang larm med mange i.. Det er rett å slett helt nydelig å se på
![]()
![]()
Men klippet du dem?eller
Hehe ja de er litt kjedelige når de bare står der alene uten blomsterKan tenke meg det er nydelig ja
Ja jeg klippet av de blomstene hadde vært på så bare bladene sto igjen! Så hadde jeg sånne stilker med silkeorkideer for jeg syns de er så kjipe når de står med bare bladene hehe
De var jo veldig fine da
De var jo veldig fine da![]()
Der er det farlig heheDe er ganske fineKjøpt på ebay hihi!