Din første bil?

Shauri

Forumet er livet
VIP
Jeg har alltid hatt en preferanse for Nissan - så min første bil ble en Nissan Primera. Elsket den bilen! Nå har jeg og mannen min falt for Ford - så de siste tre bilene våre har vært Ford.

Første bilen vi hadde var en audi A4, men jeg kjører jo ikke da:-)

Jeg fikk lappen først etter å ha blitt sammen med mannen.
Da hadde han allerede en gammel Renault clio etter mamman sin som vi hadde sammen :)

vi har vår første bil nå vi :p En Peugeot 307, 7 seter men med kun 5 seter i :)

vi har vår første bil nå vi :p En Peugeot 307, 7 seter men med kun 5 seter i :)
Vi har 7-seter nå, men de bakerste to er nedfelt i gulvet :) kjekt å ha i bakhånd :)

Min første bil var en grønn peugeot 202. Var en liten og snerten bil, men liker bedre de vi har hatt etter at jeg ble sammen med min kjære. Han har en forkjærlighet for BMW. Vi skal kjøpe oss ny bil, og det blir nok ikke BMW for vi vil ha firhjulstrekk og det blir for dyrt med det på BMW. Ellers elsket jeg pappas bil som han hadde da jeg var 18-21, en volvo xc 70. Vi vurderer å kjøpe volvo nå, men vi får se :-)

Min første bil var en grønn peugeot 202. Var en liten og snerten bil, men liker bedre de vi har hatt etter at jeg ble sammen med min kjære. Han har en forkjærlighet for BMW. Vi skal kjøpe oss ny bil, og det blir nok ikke BMW for vi vil ha firhjulstrekk og det blir for dyrt med det på BMW. Ellers elsket jeg pappas bil som han hadde da jeg var 18-21, en volvo xc 70. Vi vurderer å kjøpe volvo nå, men vi får se :-)
Mange av Volvo sine er fine da.
Men de utgår for oss siden de ikke har tre fulle seter bak!

Mange av Volvo sine er fine da.
Men de utgår for oss siden de ikke har tre fulle seter bak!

Det visste jeg ikke...kanskje noe å tenke på..skal si det til sambo. Vi passer jo av og til tantungene mine og uansett om man har bilstolet for barn eller et voksne så et det jo greit å sitte godt..

Vi har 7-seter nå, men de bakerste to er nedfelt i gulvet :) kjekt å ha i bakhånd :)
fulgte bare 5 seter med vår bil da, måtte eventuelt kjøpe de to siste ekstra og det orka vi ikke. Kan jo hende når vi blir flere at vi ser behovet da ;)

Min aller første bil fikk jeg i 16års gave, og var en lyserosa Toyota Yaris <3
Hadde den bare 3 år før den ble bytta ibb i en stasjonsvogn, Toyota Corolla.
Nå har jeg en Toyota Previa - eeeelsker den! :D

Det visste jeg ikke...kanskje noe å tenke på..skal si det til sambo. Vi passer jo av og til tantungene mine og uansett om man har bilstolet for barn eller et voksne så et det jo greit å sitte godt..
Greit p ha god plass til passasjer om man har to bilstoler :)

fulgte bare 5 seter med vår bil da, måtte eventuelt kjøpe de to siste ekstra og det orka vi ikke. Kan jo hende når vi blir flere at vi ser behovet da ;)
Sant det :)

Toyota hele veien :-p
Hehe :)

Jeg har en rød Toyota Corolla -86modell. EEELSKER DEN!! :D Ferrarien min ♡

Toyota ♥ Kanskje blitt litt påvirket av pappa, som jobber på Toyota :p

Første bilen min var en rød Honda Civic cupé, 91 mod. Den hadde litt lenger bakruter enn vanlig cupé. Elsket den bilen! Var en skikkelig rånebil med selvsota bakruter. (Ja, var en råner! :p men hadde ingen wounderbaum!!!) ;)

Back
Topp