Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har 7-seter nå, men de bakerste to er nedfelt i gulvetvi har vår første bil nå viEn Peugeot 307, 7 seter men med kun 5 seter i
![]()
Mange av Volvo sine er fine da.Min første bil var en grønn peugeot 202. Var en liten og snerten bil, men liker bedre de vi har hatt etter at jeg ble sammen med min kjære. Han har en forkjærlighet for BMW. Vi skal kjøpe oss ny bil, og det blir nok ikke BMW for vi vil ha firhjulstrekk og det blir for dyrt med det på BMW. Ellers elsket jeg pappas bil som han hadde da jeg var 18-21, en volvo xc 70. Vi vurderer å kjøpe volvo nå, men vi får se![]()
Mange av Volvo sine er fine da.
Men de utgår for oss siden de ikke har tre fulle seter bak!
fulgte bare 5 seter med vår bil da, måtte eventuelt kjøpe de to siste ekstra og det orka vi ikke. Kan jo hende når vi blir flere at vi ser behovet daVi har 7-seter nå, men de bakerste to er nedfelt i gulvetkjekt å ha i bakhånd
![]()
Greit p ha god plass til passasjer om man har to bilstolerDet visste jeg ikke...kanskje noe å tenke på..skal si det til sambo. Vi passer jo av og til tantungene mine og uansett om man har bilstolet for barn eller et voksne så et det jo greit å sitte godt..
Sant detfulgte bare 5 seter med vår bil da, måtte eventuelt kjøpe de to siste ekstra og det orka vi ikke. Kan jo hende når vi blir flere at vi ser behovet da![]()
Toyota hele veienMin aller første bil fikk jeg i 16års gave, og var en lyserosa Toyota Yaris <3
Hadde den bare 3 år før den ble bytta ibb i en stasjonsvogn, Toyota Corolla.
Nå har jeg en Toyota Previa - eeeelsker den!![]()
Jeg har en rød Toyota Corolla -86modell. EEELSKER DEN!!Min aller første bil fikk jeg i 16års gave, og var en lyserosa Toyota Yaris <3
Hadde den bare 3 år før den ble bytta ibb i en stasjonsvogn, Toyota Corolla.
Nå har jeg en Toyota Previa - eeeelsker den!![]()