Din fødsel...

Lady H

Glad i forumet
Tror du at noen at tipsene for å sette i gang fødsler hjalp deg? Itilfelle hvilke?

Skulle gjerne delt mine tips...men vannet bare gikk mange uker før...så ingen tips fra meg dessverre[;)]

hadde sex to dager før fødsel gikk med små rier fra det men vet ikke om det var det som gjorde utslaget....jeg tror hun kom for hun var klar[:D][:D][:D]

Riene startet den ene dagen jeg ikke hadde prøvd noen særlige "tips", så jeg vet bestemt at ingen av dem hjalp for meg...[8D]

Jeg masserte brystvortene noen dager å fikk ganske kraftige rier av dette men roet seg selfølgeligt ned etter noen timer. Dagen jeg fødte spiste jeg en stor talerken med grøt å masse kanel på[:D] Om dette var virket eller ikke vett jeg jo ikke.

Har prøvd alt som er nevn jeg hehe... ehm eller vi da.. ikke alt jeg kunne prøve alene[:D][:D] Men her er hun asså.. blir vel komfirmant inni her tenker jeg[8|]

vi hadde sex to kvelder på rad, og jeg lå og lot "godsakene" virke[:D]
etter den andre kvelden begynte riene sakte men sikkert mens jeg lå og sov. Så kanskje er det noe i det, eller så var hun bare klar, kom jo bare noen timer før termin.

har troen på lakrisrot-teen! begynte å drikke det tre dager før fødselen, og jeg trodde jeg skulle føde hver kveld siden jeg begynte pga vonde kynnere, vondt i lysken og ja, kjente liksom at noe var på gang i hele kroppen. gikk med disse tegnene i tre dager (drakk teen til alle måltider:P) og så kom gutten vår[:)] var jo bare 3 dager før UL-termin, men 6 dager før mens termin[;)] kan jo hende den hjalp litt på[:D]

ORIGINAL: McQeen

Jeg masserte brystvortene noen dager å fikk ganske kraftige rier av dette men roet seg selfølgeligt ned etter noen timer. Dagen jeg fødte spiste jeg en stor talerken med grøt å masse kanel på[:D] Om dette var virket eller ikke vett jeg jo ikke.

Jeg har spist grøt med maaaaasse kanel til middag idag, så nå er det bare å vente i spenning!![:D][:D]

ååååååå håpe hun kommer da andri....[:D][:D][:D]sender deg masse fødestøv***************************************************

Akkupuntur for styrkning ogmodning, absolutt! Kjente sammentrekningene kom mer og mer da nålene ble satt[:)] Ellers så dansa jeg mye kvelden i forveien..?[8D]

Back
Topp