Din fødsel

Ca kl 13. Spontan vannavgang uten påfølgende rier. De kom 12 timer etterpå:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vannet gikk 6 10, ute før 16.
Slimproppen gikk 13 dager før fødsel.. :)

Fødselen startet 00.30 på natten med rier, og han var ute 5,5t og 8 min senere:D
Slimproppen, hmmm...neeei..den har vi ikke sett:P

1. Når på døgnet startet fødselen og hvordan ? (Vannavgang , rier ?...)
Ble satt i gang 12 dager på overtid på sykehuset ca. kl 11:00 på formiddagen

2. Gjekk slimproppen din i forkant? Isåfall, hvor mange dager før fødsel?
Så aldri noe til noe slimpropp...

Tre fødsler samme svar:

Fødselen startet med rier (vannet gikk i siste press) .

Ingen slimpropp alle tre gangene.

Nr1 våknet av at vannet gikk, fikk rier en times tid etterpå
Nr2 ble satt i gang med drypp
Nr3 våknet med rier i 5tiden

Aldrig sett noe til slimproppen:)

Vannet gikk 02.00 med eldstemann, født 11.45. Vannet gikk 04.30 med minstemann, født 10.33. Ikke sett snurten av noen slimpropp med noen av dem :p Eldste er født 13 dager før termin, og minste er født i ca. uke 34 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fødsel nr. 1 startet med svake rier i 22 tiden på kvelden. Merket aldri noe til slimproppen. Kom inn på sykehuset med 2 cm. Kl. 12.00 dagen etter. Vannet ble tatt da gutten vår fikk elektrode på hodet ved rundt 4 cm. Kl. 20.00. Gutten ble født 23.06

Fødsel nr. 2 startet med korte rier i 16-17 tiden. Kom inn på sykehuset med 2 cm. Kl 21.15. Hadde 4 cm. Kl. 23.15. Vann og slimpropp gikk med en smell ved 6 cm kl. 00.15 og gutten ble født 00.41.

Med nr 1. Litt usikker.. våknet og morgenen med litt vondt i magen.. tenkte det var kynnere :p
Vannet begynte å lekke.. Tenkte herremin.. Musa har blitt slakk siden i går :p Trodde jeg pissa på meg... haha..
Gikk etterhvert opp for samboern min at noe var på gang når jeg ikke klarte å sitte stille...

Med nr 2. Vannet gikk med et plask kl 00.50.. rier med 5 min mellomrom 5 min etterpå..
Slimproppen gikk 3 dager før..

startet med vannavgang rundt kl 10 og sier med engang etterpå.

slimproppen gikk noen uker før, husker ikke helt når nå

Nr 1: begynte med rier kl 02 om natten. Slimproppen kom da reine begynte. (Var svært lite vann igjen, det som var igjen kom litt og litt underveis i fødselen)

Nr 2: begynte med rier kl 23 om kvelden. Slimproppen gikk i deler fra noen dager før. (Vannet tok de da hun var ute).

Tok de vannet når hun var ute? Kom hun i fosterposen?

Eg har to fødslar bak meg: den første igangsett, den andre spontan. Begge starta med rier, den første ca kl 22 (baby ute 02.07), den andre i 06-tida (baby ute 11.17). Første gong tok dei vatnet, andre gong gjekk det av seg sjølv under pressriene, nokre få minutt før babyen var ute.

Eg har aldri sett nokon slimpropp.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Spontan vannavgang 16.30. Hadde overhodet ikke noen tegn på at fødsel nærmet seg før dette. Riene startet umiddelbart med 1 min. mellomrom. Full åpning og pressrier når vi ankom sykehuset, lillegull var ute 21.35. Rakk aldri noen form for smertestillende. Alle inkl. meg i sjokk siden dette var første barn.
Håper virkelig ikke nestemann har det såå travelt, for dette var skummelt.

Så aldri noen tegn til slimproppen.

Første fødslen startet kl 10 på morran, en time tidligere hadde jeg fått en medisin for å få igang fødslen :) og andre fødslen starter 3 dager før lillekaren kom,hjemme. Var ikke klar over at det va rier, så jeg ordnet til bursdag den helga :p

så aldri til noe slimpropp :)

Startet med rier (4 t etter at jo tok vannet) på natta.

Slimproppen gikk 5 uker tidligere.

Med Nr2 startet det med rier på kvelden., fødte noen timer senere.

Slimproppen gikk underveis i fødselen

Back
Topp