Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Leyah
Prøvde å telle til 10 mens de satt narkosen, men ja det gikk jo ikke helt akkurat. Sovna temmelig fort!
Når jeg våknet var jeg kvalm, kastet opp etpar ganger.
ORIGINAL: Tullerusket
Var 4 år første gang jeg lå å narkose,men husker ikke stort av det. Bare at jeg snakka svada da jeg våkna.
Men for et par år siden tok jeg mandlene.
Husker bare de ba meg telle ned fra 10. Kåm til 8[8D]
Våkna å følte meg trøtt,litt kvalm å følte jeg hadde sovet i 2 minutter.
Var borte i 30 min.
Kåm meg raskt etterpå.
jeg har ikke noe skrekkhistorie å komme med ihvertfall.
ORIGINAL: tone_mor
skrekk!!
jeg har hatt narkose 1 gang og ALDRI mer!! jeg våkna mens de holt på å fjærne tuben i hasen og fikk HELT pannikk, skjønte ikke hva som skjedde så veiva med hanna for å få ut det som gjorde at jeg ikke fikk puste (trodde jeg) så de holdt fast hode mitt og henna for å fjerne utstyret og jeg fikk ikke mindre panikk av den grunn. kjentes ut som jeg holt på å kveles brystet var drit tungt! de måtte sette meg opp i helt oppreist stilling å pakke på med 02 før jeg fikk roa meg!
ORIGINAL: Råsa Muffin!
Jeg hørte bare nå er den satt, så kommer du til å føle deg trøtt .. Så var jeg borte, eller da husker ikke jeg mer i allefall før jeg våkner opp på oppvåkning suuuuuuper trøtt og bare vil sove mer [8D] Men merket ikke noe til kvalme eller andre plager [:)]
ORIGINAL: Mamma til Adrian
sist gang jeg var i narkose var med blindtarmen... ikke noe ekkelt... føltes som om jeg hadde hatt en skikkelig god dyp søvn.. våkna, var litt rar i halsen etter den slangen i halsen.. men det gikk over etter ett par dager.. var litt vanskelig å våkne.. vær gang jeg lea på armen slokna jeg igjen.. hehe.. men var ikke noe vondt.. fikk en del morfin på oppvåkninga også.. hehe.. ellers så var luftsmertene i skuldra det verste... Narkose i seg selv er ikke noe skummelt.. hatt det mange ganger som barn pga ører og hals.. [8|] satt inn dren og fjernet de falske mandlene.. [8D]