Din erfaring med MA

Jeg var i grenseland selv...Ja, hørte plutselig et sånn "knep" og så så sildret vannet nedover beina akkurat som en vanlig fødsel. Løp inn på do og det var bare fostervann og ingen blod. Nedi toalettet lå et pittelite foster med øyne og armer... men bærte preg over å ha vært død en stund. Løftet det opp og hadde det i hånden min... begynte å fossblø etter det.
:arghh::arghh:
 
Nei altså- jeg vil heller vite hva jeg går til! Jeg er mest redd for både og se det- men smertene rundt det..
:Heartred Jeg var veldig glad jeg fikk se det. Det var veldig rart, men det ble også en veldig "ekte" avslutning.
 
Hvis du frykter veldig for selve aborten kan du be om en utskapning. Jeg hadde det med en MA i uke 7 nå. I oktober. Fordelen med å gjøre aborten på sykehuset er at du får all den smertestillende du tenger. Jeg fikk morfin men var nesten 16 uker da. Måtte og gå på do med et bekken under så de kan se at alt er ute. Vet ikke helt om det er nøyaktig samme prosedyre men vil tro det. Spørr i morgen om alt du lurer på. Lykke til ❤️❤️❤️
 
Hvis du frykter veldig for selve aborten kan du be om en utskapning. Jeg hadde det med en MA i uke 7 nå. I oktober. Fordelen med å gjøre aborten på sykehuset er at du får all den smertestillende du tenger. Jeg fikk morfin men var nesten 16 uker da. Måtte og gå på do med et bekken under så de kan se at alt er ute. Vet ikke helt om det er nøyaktig samme prosedyre men vil tro det. Spørr i morgen om alt du lurer på. Lykke til ❤️❤️❤️
Jeg frykter for alt akkurat nå kjenner jeg. Skulle bare ønske jeg våkna fra dette marerittet snart..
tusen takk :Heartred
 
Jeg frykter for alt akkurat nå kjenner jeg. Skulle bare ønske jeg våkna fra dette marerittet snart..
tusen takk :Heartred
Jeg føler sånn med deg!! Jeg var helt knust selv for en uke siden. Jeg er fortsatt mye lei meg og har tunge tanker innimellom, men har kommet langt når det gjelder å akseptere at det skjedde på bare en ukes tid. Når det gjelder selve aborten så gjorde jo jeg det hjemme, så jeg vet ikke om noe annet. Men, du har i alle fall helsepersonell som er vant til dette i rundt deg og jeg håper så inderlig du blir møtt på en fin måte. Ellers er det lurt å være i aktivitet etter at tablettene er plassert, det fremskynder prosessen. Rent fysisk synes jeg hele prosessen gikk mye bedre enn jeg fryktet. Jeg valgte også å se det som kom ut. Angrer ikke på det. Jeg tok til og med bilde! Kan anbefale deg å lage en dagbok her inne, det hjelper mye for meg å skrive ned tankene mine i alle fall. Og den støtten man får av de fine folkene her inne hjelper mye:Heartred
 
Nei altså- jeg vil heller vite hva jeg går til! Jeg er mest redd for både og se det- men smertene rundt det..
Jeg kan anbefale deg utskrapning. Det er så mye bedre både psykisk og fysisk og nesten alle som har gjort begge deler anbefaler utskrapning. De går inn med ett vakum og suger ut, så det burde ikke kalles utskrapning. En er i lett narkose i toppen 1 time og 1 time på overvåkning så fikk jeg gå hjem etterpå. Uten smerter og lignende. Det verdte var at jeg måtte faste og ikke ble prioritert til operasjonssalen så måtte faste i 12 timer som var tungt for meg som er vandt og spise hver 3/4 Time. Masse lykke til :Heartbigred
 
Jeg kan anbefale deg utskrapning. Det er så mye bedre både psykisk og fysisk og nesten alle som har gjort begge deler anbefaler utskrapning. De går inn med ett vakum og suger ut, så det burde ikke kalles utskrapning. En er i lett narkose i toppen 1 time og 1 time på overvåkning så fikk jeg gå hjem etterpå. Uten smerter og lignende. Det verdte var at jeg måtte faste og ikke ble prioritert til operasjonssalen så måtte faste i 12 timer som var tungt for meg som er vandt og spise hver 3/4 Time. Masse lykke til :Heartbigred
Takk for din erfaring- skal på samtale senere i dag og tenker da å ytre et ønske om det:)
 
Takk for din erfaring- skal på samtale senere i dag og tenker da å ytre et ønske om det:)
Masse lykke til :Heartbigred Jeg har vært gjennom to medisinske aborter og utskrapning og aldri mer medisinsk for min del:p men husk at dette er min erfaring. Andre kan ha gode erfaringer med medisinsk. Og sykehuset prøver nok å motivere deg til medisinsk siden det er billiggere for dem. Men du har rett til og bestemme selv.
 
Masse lykke til :Heartbigred Jeg har vært gjennom to medisinske aborter og utskrapning og aldri mer medisinsk for min del:p men husk at dette er min erfaring. Andre kan ha gode erfaringer med medisinsk. Og sykehuset prøver nok å motivere deg til medisinsk siden det er billiggere for dem. Men du har rett til og bestemme selv.
Tusen takk for at du sier det :Heartred Det viste jeg ikke…
 
Masse lykke til :Heartbigred Jeg har vært gjennom to medisinske aborter og utskrapning og aldri mer medisinsk for min del:p men husk at dette er min erfaring. Andre kan ha gode erfaringer med medisinsk. Og sykehuset prøver nok å motivere deg til medisinsk siden det er billiggere for dem. Men du har rett til og bestemme selv.

Tusen takk for at du sier det :Heartred Det viste jeg ikke…

Støtter utskapning! Så sykt mye bedre for hode og kropp. Kroppen kommer seg kjappere. Blødningene mindre. Lykke til uansett hva du ender opp med. Godt når prossesen er over! ❤️
 
Jeg kan anbefale deg utskrapning. Det er så mye bedre både psykisk og fysisk og nesten alle som har gjort begge deler anbefaler utskrapning. De går inn med ett vakum og suger ut, så det burde ikke kalles utskrapning. En er i lett narkose i toppen 1 time og 1 time på overvåkning så fikk jeg gå hjem etterpå. Uten smerter og lignende. Det verdte var at jeg måtte faste og ikke ble prioritert til operasjonssalen så måtte faste i 12 timer som var tungt for meg som er vandt og spise hver 3/4 Time. Masse lykke til :Heartbigred

Så enig i det du skriver. Valgte utskraping de 2 neste gangene etter medisinsk abort 1 gang, aldri mer medisinsk abort! En mye raskere prosess og mye mindre smerter fysisk og psykisk.
 
Støtter utskapning! Så sykt mye bedre for hode og kropp. Kroppen kommer seg kjappere. Blødningene mindre. Lykke til uansett hva du ender opp med. Godt når prossesen er over! ❤️
Jeg fikk gjennomført aborten i går, det ble medisinsk. Selv om det var vondt og intenst i perioder er jeg gla dagen er over og kroppen kan starte å «rydde opp». Prøve å se fremmover og håper kroppen kommer i rett bane fort:)
 
Tusen takk ❤️ unner ingen å oppleve dette, sender deg mange klemmer ❤️ var du lenge på sykehuset?
Når jeg var på sykehuset var jeg der fra morgenen Til morgenen etter, men leser de fleste er der en dag. Det tok lang tid før den medisinske hadde effekt på meg. Så er nok veldig individuelt. :Heartbigred
 
Back
Topp