Din "drømmebarnevogn"

Konklusjon: tror faktisk denne her er genial. Riktignok samme bag men på joggster III. Twisten anbefales ikke til jogging, visst. Men III har fast forhjul og større hjul - også kan man kjøpe et svingbart å feste på når man skal på shopping! Denne må vurderes.
Så bra at det var et nyttig tips da :) jeg bruker aldri det svingbare hjulet på twisten, så kunne sikkert like greit hatt joggster 3 i stedet for :p

Vi havner nok på Bugaboo Buffalo siden den har et understell man kan bruke til løping, lest litt om den og den får gode kritikker.
Så det blir nok en slik.
Frister med en Stokke Trailz, men Bugaboo stikker nok av med seieren her.
Men man kan ikke ha bag på løpeunderstellet, oppdaget jeg i dag! Litt nedtur å drøye løpingen til ungen er stor nok for sportsdel.

Men man kan ikke ha bag på løpeunderstellet, oppdaget jeg i dag! Litt nedtur å drøye løpingen til ungen er stor nok for sportsdel.

Vet..
Men det taler fortsatt for å kjøpe den for vår del.
Vi har en annen løpevogn som er bag på, den kan brukes i starten.

Det er ikke anbefalt å løpe med barn under 6 mnd, så det er i grunn ikke noe problem :) jeg brukte sportsdelen kun ved joggeturer før han vokste helt ut av baggen, ingen problem det så lenge vognen har full liggestilling :) dessuten trenger man virkelig seler når en skal ut å jogge, slik at barnet ligger trygt og godt :)

Det er ikke anbefalt å løpe med barn under 6 mnd, så det er i grunn ikke noe problem :) jeg brukte sportsdelen kun ved joggeturer før han vokste helt ut av baggen, ingen problem det så lenge vognen har full liggestilling :) dessuten trenger man virkelig seler når en skal ut å jogge, slik at barnet ligger trygt og godt :)
Åja, null stress!

Vi har nesten bestemt oss for brio smile duovogn:-)
Virker veldig grei :-)

Jeg har null peiling på vogn, har ikke begynt å se en gang.. Skjønner det er et hav av muligheter, og at det ikke bare er å ta en :p

Jeg har null peiling på vogn, har ikke begynt å se en gang.. Skjønner det er et hav av muligheter, og at det ikke bare er å ta en :p
Jeg er litt som deg! :P I dag så vi en vogn på det lokale kjøpesenteret, og så så vi på hverandre og da tror jeg vi ble litt enige! :P Etter hva jeg har googlet, er det en duo vogn, med 4 store gode hjul! :P

Alt jeg veit er at jeg vil ha en med 4 hjul som er lett å legge sammen og som fungerer like godt på asfalt som i skogen..

Jeg trodde vogner bare var noe som kom i forskjellige farger og noen hadde tre hjul og andre hadde fire. Jeg skjønner ikke at dere klarer å sette dere inn i alt dette. Vogn er ikke bare en vogn skjønner jeg.

Jeg har en basson baby duo trur jeg den heter etter gutten jeg har fra før. Kommer til å bruke den denne gangen også for jeg var så utrolig fornøyd med den :) Stor bagdel, større en emaljunga sin og mye lettere en emaljunga sin :) Ellers har jeg fått en TFK gratis, ser nesten ikke brukt ut :) så skal bli spennende og teste den ut :)

Back
Topp