Din "drømmebarnevogn"

Jeg har absolutt ingen ide :O har aldri vært gravide før, så vi er helt blank! Må ha en som ikke tar så alt for mye plass, da hunden også skal være i bagasjerommet! Har sett litt på baby jogger city elite.. Men også stokke.. Men synes kanskje det ser ut som babyen er lite skjermet for vind etc i stokke.. Ligger ikke nede i en bag?

Har etter storebror...de er fortsatt litt i bruk... En brio go til bilen...for shopping og lettvindthet...den er lett og har svingbare hjul...og en simo med lufthjul til hjemmeturer og soving hjemme :) veldig fornøyd med på hver sin måte.. så tror ikke mini i magen får noe ny vogn

Jeg har absolutt ingen ide :O har aldri vært gravide før, så vi er helt blank! Må ha en som ikke tar så alt for mye plass, da hunden også skal være i bagasjerommet! Har sett litt på baby jogger city elite.. Men også stokke.. Men synes kanskje det ser ut som babyen er lite skjermet for vind etc i stokke.. Ligger ikke nede i en bag?
Jeg syns Stokke har bedre skjerming ift vind og sånt, de har jo bagdel også :) men kalesjen har en ekstra den man kan "dra ut", som skjermer babyen enda mer :)

ImageUploadedByBV Forum1443985460.779227.jpg
Her er bagdelen fra en litt annen vinkel :)

Oki! Syns den så litt liten ut til å være sportsdel! Så har jeg sett så mange små babyer sitte i den nå når det er litt småkaldt ute! Men veldig fine vogn da!! Blir absolutt vurdert her
Jeg har sett en treåring i den vogna, og den er visst mye bedre enn mange andre vogner på markedet.. (Ifølge mor der) De sitter visst ikke mer utsatt til enn andre sportsvogner gjør sier de som har den vogna :)
Gleder meg til å bestille og etterhvert ta i bruk :D

Oki! Syns den så litt liten ut til å være sportsdel! Så har jeg sett så mange små babyer sitte i den nå når det er litt småkaldt ute! Men veldig fine vogn da!! Blir absolutt vurdert her
Det skal også sies at de har en av de største bagene på markedet også :)

Liker babyjogger city elite, men synes det er dumt at barnet ministre fremovervendt i sportsdelen. Ellers ser den fantastisk ut.

Bor i byen og i leilighet og vil sette stor pris på smidigheten og hvor nett den er.

Bugaboo er også fin, men synes den ser litt lav ut (vi er høye).

Om vi går for Babyjoggeren vil jeg vurdere å kjøpe en Emmaljunga brukt sånn at vi kan ha en vogn nr to som har sportsdelen vendt mot oss. Kan sikkert brukes som sovevogn i bhg/reservevogn hos besteforeldre mm også.

Gleder meg til magen kommer og vi kan begynne å se på vogner i butikk uten å virke helt teite :p

Liker babyjogger city elite, men synes det er dumt at barnet ministre fremovervendt i sportsdelen. Ellers ser den fantastisk ut.

Bor i byen og i leilighet og vil sette stor pris på smidigheten og hvor nett den er.

Bugaboo er også fin, men synes den ser litt lav ut (vi er høye).

Om vi går for Babyjoggeren vil jeg vurdere å kjøpe en Emmaljunga brukt sånn at vi kan ha en vogn nr to som har sportsdelen vendt mot oss. Kan sikkert brukes som sovevogn i bhg/reservevogn hos besteforeldre mm også.

Gleder meg til magen kommer og vi kan begynne å se på vogner i butikk uten å virke helt teite :p
Bugaboo buffalo er bra høyde på. Den passer både meg på 169 og sambo på 185 :)

I dag har jeg googlet barnevogn for harde livet!
Min drømmevogn rent estetisk er Stokke trailz. Syns også bagen ser så deilig og lun ut i forhold til feks bugaboo sin.

Men; min fantasidrømmevogn som ikke finnes den har følgende egenskaper;
- har god, stor bag til litt stor baby vinterstid
- har løpeunderstell a la bugaboo runner som man kan ha bag på
- har sportsdel som kan være både vendt mot den voksne og ut mot verden (gjelder også på løpechassiet)

Altså en blanding av stokke trailz, bugaboo buffalo (med runnerchassis til løpeturer) og mountain buggy terrain! Er det så mye å be om da?
Noen som vet om det finnes en sådan fantastisk kreasjon?

I dag har jeg googlet barnevogn for harde livet!
Min drømmevogn rent estetisk er Stokke trailz. Syns også bagen ser så deilig og lun ut i forhold til feks bugaboo sin.

Men; min fantasidrømmevogn som ikke finnes den har følgende egenskaper;
- har god, stor bag til litt stor baby vinterstid
- har løpeunderstell a la bugaboo runner som man kan ha bag på
- har sportsdel som kan være både vendt mot den voksne og ut mot verden (gjelder også på løpechassiet)

Altså en blanding av stokke trailz, bugaboo buffalo (med runnerchassis til løpeturer) og mountain buggy terrain! Er det så mye å be om da?
Noen som vet om det finnes en sådan fantastisk kreasjon?
Har ikke så god peil, men har du sett på tfk joggster twist med multi x bagen? Multi x kan brukes som sittedel vendt både mot og fra deg og passer til ca 18 mnd.

Har ikke så god peil, men har du sett på tfk joggster twist med multi x bagen? Multi x kan brukes som sittedel vendt både mot og fra deg og passer til ca 18 mnd.
Den har jeg ikke sett på nei! Skal sjekkes ut snarest. Takk for tips!

Konklusjon: tror faktisk denne her er genial. Riktignok samme bag men på joggster III. Twisten anbefales ikke til jogging, visst. Men III har fast forhjul og større hjul - også kan man kjøpe et svingbart å feste på når man skal på shopping! Denne må vurderes.

Vi havner nok på Bugaboo Buffalo siden den har et understell man kan bruke til løping, lest litt om den og den får gode kritikker.
Så det blir nok en slik.
Frister med en Stokke Trailz, men Bugaboo stikker nok av med seieren her.

Back
Topp