Din bursdag!

Med mat og kaker :) vi inviterer familien og griller som regel (midt i juli). Sitter ute og nyter sommeren :D

Har bursdag i slutten av Mai, og så sant det ikke er is-kaldt prøver jeg alltid å få til grilling med familie og venner (eventuelt over to kvelder... Ikke alle bor så nærme meg...). God mat med vin, masse snacks og kos og hygge!
I fjor fikset mannen super stor fest med live-band og greier - da heg fyllte 30!! I år skal jeg nok feire i ammetåka... Har forhåpentligvis født før bursdagen min (termin 4 dager før...)

Kake med min familie eller svigerfamilien. (Kommer an på om vi reiser til min familie eller ikke)
Jeg og vesla har bursdag samme dag, så det blir aller mest for hennes del. :)

Har svigers på besøk som regel, så feirer jeg ofte med min familie år det er påskeferie og vi er på hytta

Pleier egentlig ikke feire så mye.....

Inviterer kanskje no familie på kake og kaffe :)

Familien kommer på kake.

Drar ut og spiser med mannen og familien, eventuelt inviterer til mat og kaker her hjemme :)

Lager en kake eller to og inviterer familien min på kaffe.
Jeg og svigermor har bursdag omtrent samtidig så vi feirer den sammen på den siden av familien.

Så drar jeg til ei venninne og feirer der med noen venner og mennene deres for er flere som er allergisk mot hund og jeg har tre stk :P Så da lager jeg også kake.

Familiefeiring som regel med litt mat og kaker :) hvis det er noe med venner så er det stort sett bare fest :)

Her feires alle bursdager med gaver på sengen og så kake og brus til frokost. Deretter blir det gjerne middag hos mamma :)

Jeg er en av dem som alltid feirer alt. Hva er livet uten familie og venner sammen?:Heartpink Til 30 årsdagen min hadde vi en prinsessebursdag med en lek vi valge å kalle The amazing princess race!

Vi var tre venninner som feiret sammen, så et 90 årslag. Vi hadde pyntet lokalene/huset (hjemme hos hun ene) og bordene med rosa pynt, så det så ordentlig prinsesserosa ut. Vi startet tidlig på dagen kl.14, og aktivitetene startet kl. 15. Da startet vi med "The amazing princess race", basert på tv showet "The amazing race". Det var 30 stykker med, så alle ble delt opp i lag, totalt 6 lag med 5 personer på hvert lag. Alt startet med en felles oppgave der festen var, og så fort de hadde løst oppgaven bar det videre til neste plass. Det var totalt 5 oppgaver/rebuser som tok de rundt i nabolaget. På en av stoppene ble det servert kroneis til stor begeistring. Vi hadde avtalt med venner av oss om å bruke hagen deres som stopp for rebusløpet. Når alle lagene hadde kommet inn startet vi og grille. Vi serverte grillet hamburgere med tilbehør. Denne jobben hadde guttene fått. Mellom mat og kaker ble en prinsesse quiz vi hadde laget presentert - hadde nok vært enklere for barna å svare på enn for mange av gjestene xsmile5 På kakebordet sørget vi for MASSE kaker som var pyntet med rosa.

Tips! Ikke bruk mye penger på både mat og kaker, velg en av de. Vi valgte kaker, så tok vi en enklere middag. Gjestene og vi var storfornøyde!!:gen014

Veldig rolig feiring de siste årene. Har bursdag på sommeren så da blir det grillmat uansett vær og dessert hvis vi orker(samboer og jeg), så får jeg velge film. Feirer smått med en middag hjemme hos svigers nærmeste helg stort sett :)

Back
Topp