DIN BESTE FLAUSE!!

Bruker123kar

Forumet er livet
Kom igjen jenter, på tide å få frem noen gode flauser, alt er tillatt[:D][:D]

min kanskje beste:

min farfar(en spesiell kar) hadde kjøpt en STYGG brudekjole på et konkursutsalg. det var kun minstemann(min onkel) som ikke hadde giftet seg.
eg og søsteren min prøvde denne kjolen og fikk latterkrampe, den var skikkelig cruella deVil på sitt beste[:'(]
så kommer min nye "tante" innom til farfar en dag eg var der. ryktene hadde gått i slekta om forlovelsen, og eg slang utav meg på mitt mest karslige vis: jaja, du skal vel gifte deg i den "flotte" kjolen farfar har kjøpt da???
hvorpå hun svarer: JA det skal jeg.

ro ro ro ro.. (de ble skilt etter et år, så eg slipper heldigvis å se henne mer..)

åå er alle andre perfekte her inne?? jeg flauer meg ut til stadighet eg..........[8D]

Pappa skulle hente meg på togstasjonen etter at jeg hadde vært hos min daværende kjæreste.. Pappa hadde akkurat kjøpt ny bil og jeg kjente den ikke så veldig godt igjen for å si det slik!! Jeg og typen stod og venta og venta på at pappa skulle komme og brukte selvfølgelig tiden på å råkline.. Slik stod vi en ganske god stund før plutselig bilen vi stod foran begynte å blinke med lysene.. Og joooda.. Det var nok pappa det ja [8|] Ble ikke sagt så mye på den bilturen hjem [&:]

ORIGINAL: Labambie

Jeg har en haug.. Og de aller verste nekter jeg å skrive her.. [8D] Men en som er ganske flau..

Pappan min kjørte meg hjem fra jobb en dag for maaange år siden.. Hadde jobbet 7 dager i strekk og var ekstremt sliten.. Hadde nesten glemt mitt eget navn.. Da han sto i oppkjørselen og jeg skulle ut, strakk jeg meg over til han og sa "hade kjærs'ten" og ga han et diger kyss på munnen...

HHAHAHAHAHAHAH!!!! [8D][8D]

HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Her er mine:

Var på fest (var ikke full) skulle til å reise, å driver å tar på meg skoa. flere står i gangen å skal si hade. Så skulle jeg gå bort til de å gi en klem, men jeg føik forbi, som bambi. sklei bortover, å rett i et klessttiv, under der og alle klærene over meg. Kan ikke skjønne hvordan jg fikk det til, men herregud for ett glatt gulv

Jeg og sambo var på butikken, han trillet handlevognen å jeg gikk å hentet varer Så går jeg bort til vogna "vår" å ser nedi å sier "Faen så mye dritt du skal ha da, å har du tatt ut varene mine????" ser opp på mannen, som da ikke var min sambo..

hahahahaha! Så moro.

Min verste flause er mer tragikomisk.

Min daværende kjæreste`s pappa tok livet sitt. Og jeg var så nervøs i begravelsen at jeg presterte å si "gratulerer" istedet for "kondolerer" til den helt ferske enka[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]

hahahahahahahah trur eg dør av latter sorry hihihihi[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Her er mine:

Var på fest (var ikke full) skulle til å reise, å driver å tar på meg skoa. flere står i gangen å skal si hade. Så skulle jeg gå bort til de å gi en klem, men jeg føik forbi, som bambi. sklei bortover, å rett i et klessttiv, under der og alle klærene over meg. Kan ikke skjønne hvordan jg fikk det til, men herregud for ett glatt gulv [:-][8D]

Jeg og sambo var på butikken, han trillet handlevognen å jeg gikk å hentet varer [;)] Så går jeg bort til vogna "vår" å ser nedi å sier "Faen så mye dritt du skal ha da, å har du tatt ut varene mine????" ser opp på mannen, som da ikke var min sambo..

hahahahahahahahahahahahahaha så utrolig bra

haha mange bra. eg trenge å le, kom med flere da! fikk ikke med meg forrige flausetråd eg tror eg[:(][:(]
link anyone[:)]?

ORIGINAL: Labambie

Jeg har en haug.. Og de aller verste nekter jeg å skrive her.. [8D] Men en som er ganske flau..

Pappan min kjørte meg hjem fra jobb en dag for maaange år siden.. Hadde jobbet 7 dager i strekk og var ekstremt sliten.. Hadde nesten glemt mitt eget navn.. Da han sto i oppkjørselen og jeg skulle ut, strakk jeg meg over til han og sa "hade kjærs'ten" og ga han et diger kyss på munnen...

HHAHAHAHAHAHAH!!!! [8D][8D]

jo kom igjen!!

ORIGINAL: Danderfluffy

jeg har ikke et spesielt naturlig forhold til promp o.l, så jeg holdt på å dø den gangen ...
Det var 17.mai, og jeg var på barsel.. hadde født dagen før, og samboog jeg sitter i ""kantina på riksen og spiser... Det er jo ikke akkurat bare meg og han der. Så skal jeg reise meg opp for å hente mat.. Og da kommer deeeeeeeeeeeen prompen[:-][:o][&:][8D] det ble helt stille, og avbrutt av en liten latter fra en annen mor.. (som jeg forresten fikk et godt forhold til senere) Sambo skjønte ikke hva som hadde skjedd.. Men jeg var den SISTE som gikk derfra, og han hentet maten til meg deretter...
uff, såååå sinnsykt flaut...[:o]

hahahahaha knallbra[:D] men hadde sikkert grått om det var meg[8D][:(]

ORIGINAL: Danderfluffy

jeg har ikke et spesielt naturlig forhold til promp o.l, så jeg holdt på å dø den gangen ...
Det var 17.mai, og jeg var på barsel.. hadde født dagen før, og samboog jeg sitter i ""kantina på riksen og spiser... Det er jo ikke akkurat bare meg og han der. Så skal jeg reise meg opp for å hente mat.. Og da kommer deeeeeeeeeeeen prompen[:-][:o][&:][8D] det ble helt stille, og avbrutt av en liten latter fra en annen mor.. (som jeg forresten fikk et godt forhold til senere) Sambo skjønte ikke hva som hadde skjedd.. Men jeg var den SISTE som gikk derfra, og han hentet maten til meg deretter...
uff, såååå sinnsykt flaut...[:o]

hahaha herreguuud så flaut[:o][8D]

her er linken til den andre flause-tråden:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12514216&mpage=1&key=flause�

Back
Topp