Din beste drink

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Skal på fest, og trenger noe å drikke. Jeg er ikke så glad i kullsyre, ikke drikker jeg øl eller vin. Redbull (andre energidrikker) tåler jeg dårlig. Så kom med din beste drink (og oppskrift selvfølgelig) :D

Ta med blender, og lag deg frozen daiquiri? 

Gin Russian

4cl med gin

Schweppes Russian

toppes med litt Battery

2-3 limebåter (gni gjerne rundt glasskanten, før du legger de i glasset)

Ja, og selvsagt isbiter. ;D

Ellers er Mojito Razz en slager her. Altså samme fremgangsmåte som vanlig Mojito, bare at jeg bruker Bacardi Razz oppi. Det er mye mye bedre :D

rodstilk skrev:

Blånd som jeg er må jeg ha oppskrift inn med teskje:P

stva skrev:

Gin Russian

4cl med gin

Schweppes Russian

toppes med litt Battery

2-3 limebåter (gni gjerne rundt glasskanten, før du legger de i glasset)

Ja, og selvsagt isbiter. ;D

Ellers er Mojito Razz en slager her. Altså samme fremgangsmåte som vanlig Mojito, bare at jeg bruker Bacardi Razz oppi. Det er mye mye bedre :D

Battery tror jeg at jeg skal holde meg unna:( ellers føler jeg at jeg gulper det hele kvelden... Men takk for oppskrift:D

Peppa gris skrev:

Battery tror jeg at jeg skal holde meg unna:( ellers føler jeg at jeg gulper det hele kvelden... Men takk for oppskrift:D

Er bare litt som skal på toppen :P Så det er ikke store mengder. Men det går jo au ann å lage uten Battery ;P

en flaske med passoa og appelsinjuice og vodka :) 

Peppa gris skrev:

rodstilk skrev:

Blånd som jeg er må jeg ha oppskrift inn med teskje:P

Masse frossen jordbær, en dæsj rom og en dæsj sprite. Mmmmm!

Lerums sitronsaft, tropisk juice/ appelsin juice, sprit og litt sprite brus. Og evt isbiter. Er kjempe god og veldig friskt. Man blander en god del saft. jucie, sprit som man vil og brus =) det er også veldig godt med sånn sitronsaft den fra sånn gul sitronflaskse i tillegg. 

- Litt selv skryt: fant det ut av meg selv! emoticon

Passoa og ananasjuice, blandes etter ønske! Farlig godt:)))

Enkleste og beste jeg vet er: bacardi razz og rødbrus!! Kjenner ikke alkoholsmaken, også går det ned som brus!!:-)

SocoPeach

2cl Southern Comfort
2cl Peachtree
1dl Appelsinjuice
1dl Sourmix

Shakes
Sursøt og frisk og god :)

Mamm2 skrev:
Bacardi raspberry blandet med sprite brus. Farlig godt:-)

Ah, russetid memories :D

Bompibomp skrev:
Enkleste og beste jeg vet er: bacardi razz og rødbrus!! Kjenner ikke alkoholsmaken, også går det ned som brus!!:-)

Jeg blir så oppblåst av julebrus:S

Back
Topp