Cammis
Betatt av forumet
Unner deg alt det beste, du får et helt nytt liv, med mening Lykke til!Blir 35 før termin og barn nr.1. Tok 9 år å lage barn[emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unner deg alt det beste, du får et helt nytt liv, med mening Lykke til!Blir 35 før termin og barn nr.1. Tok 9 år å lage barn[emoji15]
Blir 35 før termin og barn nr.1. Tok 9 år å lage barn[emoji15]
Åh, litt samme situasjon som for oss - fyller snart 36, og vi har gått igjennom seks år, en spontanabort og flere kjemiske..... Nå har jeg vært ekstremt fornøyd med livet selv uten barn, så vi bestemte oss egentlig for å slå oss til ro med at vi forble barnløse, men nå ser det ut til at livet ville det annerledes, gitt Grattis med graviditeten, og masse lykke til!!
28år, mitt andre barn. Mitt første fikk ikke leve[emoji174] ,men ser fortsatt på dette barnet som barn nr.2[emoji173]
Jeg er og 28 år og venter nr to. Første min fikk heller ikke leve[emoji173]️[emoji1413]
Jeg er og 28 år og venter nr to. Første min fikk heller ikke leve[emoji173]️[emoji1413]
Blir 35 før termin og barn nr.1. Tok 9 år å lage barn[emoji15]
35 er ingen alder [emoji6] er snart 35 og venter første jeg også. Masse gratulerer med baby i magen[emoji4] vi er heldige!
Heisann. Vi har også vært ekstremt fornøyd med livet, selv uten barn[emoji6] Vi bestemte oss for å prøve en 3-pakk med IVF før vi sa oss fornøyd, og heldige oss så klaffet det på første forsøk. Unner ingen å gå igjennom dette, men vi har blitt ett sterkere par og mer glad i hverandre på grunn av ufrivillig barnløshet. Gratulerer så masse med graviditeten selv, og masse lykke til til dere også[emoji173]️
Helt enig[emoji6] Gratulerer så masse selv[emoji173]️