Dilla

EnPlussTo

Flørter med forumet
På pasta, nudler etc....[&:] flere med dilla på noe?

har faktisk ikke fått dilla på noe.
haddeikke det sist svangerskap heller[:)]

Mini oreo:-) mmmmmmmm

ORIGINAL: pisksi

har ikke direkte dilla på noe spessielt. men får sånne kick innimellom, som varer en dag eller noe. akkurat nå er det ferskener. kjempe godt!!
tidligere i uka var det epler.

Sånn har jeg også! Epler holder seg egentlig hele tiden da, grønne sure epler! NAM! [:D]
ellers har jeg "dagskick" på egg, bacon, druer, sure ting, salte ting, bernaisesaus. Bare MÅ ha! [:)]

heldigvis ingen dilla hær.. sist svangerskap så spiste jeg kun brødskive med nugatthi og ett stort glass med o'boy til mat flere ganger om dagen..

Mat generelt :P

Jeg har fått avsmak for ALT av grønnsaker... Litt kjipt[:@] Blir kvalm av brokkoli som jeg ellers er glad i. Men jeg bare MÅ ha alt mat som er mye fett og sukker, som ost, pizza, brunost, pannekake, osv osv [8|]

jeg har ikke noen diller... enda.. men det kommer nok :)

Skivet taffel ost og gilde spesial salami på bødet (og da selvfølgelig en spesiell type brød :P).
Fersk presst appelsin juice...namme!
All brus smaker plutselig ikke godt lenger...[8|] Og kaffe for magen til å vrenge seg.
I mitt forrige svangerskap var majones den store tingen, prøve å holde meg unne det denne gangen. Så kanskje jeg ikke går opp 20 kg...[8D]

Lakrisal for øyeblikket, hehe[8D]

ORIGINAL: EnPlussTo

På pasta, nudler etc....[&:] flere med dilla på noe?

Artig! Har akkurat samme som deg! Kjæresten min begynner å bli lei av pasta allerede - og jeg er bare seks uker på vei, kan bli et langt svangerskap for ham, hahaha...

Back
Topp