DILLA??!!

dilleba

Betatt av forumet
Noen som har fått dilla på noe spesielt??

Jeg har fått dilla på brødskive med leverpostei..noe jeg ikke tålte hverken lukt eller synet av for ett par uker siden :0) hihi.. juice er også bare kjempegodt! :D

Chilli cheese poppers fra McDonalds!

Grønne epler....

Og Farris!

så arti :) næj har ikkje kjeint at jeg har fått dilla på noe enda. men d kommer vel etterhvert :)

Ikke fått noe av det enda nei.... Får se om det kommer noe etterhvert [:)]

jeg hadde ekstremt dilla på gulrøtter i forrige svangerskap, jeg kunne spise 2 kg til dagen.

denne gang har jeg ingenting enda[;)]

ORIGINAL: dilleba

Noen som har fått dilla på noe spesielt??

Jeg har fått dilla på brødskive med leverpostei..noe jeg ikke tålte hverken lukt eller synet av for ett par uker siden :0) hihi.. juice er også bare kjempegodt! :D

fikk dilla på det sist svangerskap også, men med suragurk [8D] 
og syrlige ting , eller ting som hadde fine farger, og det har jeg begynt å få dilla på igjen

Først så fikk jeg dilla på Makrell i tomat.. mååååtte ha [:D]
og nå er det faktisk BRUNOST
når det gjelder andre ting så har jeg dilla på surt godteri [&:] skal ikke spise godteri men naaaaam.. må ha det noen ganger [;)]

Brødskive med brunost! MÅ HA.

Forrige svangerskap var det Sun Lolly som var den store greie. Måtte ha, hver dag, MINST en!

Taklet de ikke etter fødsel[:D]

nektariner[:D] forrige gang forandret det seg hver mnd..hhehe..men det gikk bare i frukt..

Merker ikke noe til det ennå, men forrige svangerskap var det vannmelon![:D]
Spiste det dagen lang[:)]
Så ble det mr freeze mot slutten. Måtte han en om dagen[:D]

Salt lakris i alle former. Men lengter etter sånne salte lakrissnører, de i sånn blå pose... Finner de ingen steder.... Noen som vet om det går an å få tak i noe sted?

ORIGINAL: Lenore1983

Salt lakris i alle former. Men lengter etter sånne salte lakrissnører, de i sånn blå pose... Finner de ingen steder.... Noen som vet om det går an å få tak i noe sted?

Oj! dem husker jeg ikke å ha sett på kjempelenge!! Kanskje noe de kan ha i sverige?? Har ikke peiling egentlig!

ORIGINAL: Lenore1983

Hehe, jeg har faktisk fått PM fra ei her på bv som så jeg er bosatt i DK, og lurte å om jeg kunne sjekke ut om det finnes blå poser her. Jeg må nok dessverre svare at det gjør det ikke!

Har ikke fått noe spesiell sug enda, men det kommer nok. Sist var det appelsiner og vannmelon.

Back
Topp