Dilla

x1xKordame

Betatt av forumet
Tror jeg har fått skikkelig dilla på nektariner jeg![;)]Også er Bestis Bubbla(=Kræsj Pink) veldig godt...men da er det jo kjekt at jeg har sommerjobb på Diplom-is hvor jeg kan spise gratis is hele dagen[:D]Noen andre som har dilla på noe?

Tyrkisk pepper, hockeypulver og grønne epler :) Og salt på maten (bruker aldri det ellers!)

Har fått skikkelig dilla på Lion sjokoladen bare må ha det nesten hver dag.

Må ha en liten sjokkis hver dag da[:D] Men det er samme hvem liksom. Har ikke noe fast ting, er mer sånn at nå må jeg ha en stratos mens neste dag må jeg ha new energy[:D]

har hatt skikkeli dilla på kuli jus.har ihvertfall drukket fire om dagen når æ va veldi kvalm (det hjalp litt)no har æ dilla på sjokolademelk.mmmmm.[:D][:D].spiser også masse nektarin.

ORIGINAL: Hannejenta

Tror jeg har fått skikkelig dilla på nektariner jeg![;)]Også er Bestis Bubbla(=Kræsj Pink) veldig godt...men da er det jo kjekt at jeg har sommerjobb på Diplom-is hvor jeg kan spise gratis is hele dagen[:D]Noen andre som har dilla på noe?

ORIGINAL: StianGutten

Jeg har fått helt dilla på dama mi (Hannejenta) [:)]

Så søtt!!![:D]
Det blir hun sikkert glad for å lese!![:D]

Jeg har ikke dilla på noe som jeg ikke har hatt dilla på i fra før, hadde en periode hvor jeg måtte ha taffel sticks og love hearts, men det var bare en periode.

Har jo selvfølgelig dilla på min kjære (wiccaner) jeg å!!

Nektariner, ja! Det er supersnadder! Og sjokolademelka fra Tine. Sjokolade i fast form er ikke tingen for meg om dagen. Blir litt uggen av det, faktisk. Også jeg som normalt er litt sjokoholiker. Jordbær er også digg! Også kjæresten min da...[;)]

Back
Topp