Dilla?

Smash dilla idag. Måtte bare ha en pose selv om jeg ikke liker sjokolade :-O

Fått dilla på en pasta salat med ost og skine og hvitløksdressing fra et bakeri i byen! Har spist den en del ganger og blir ikke lei!

Her går det mest i bananer, fersken, druer og vann:happy: tror ikke jeg har spist så mye fersken hele livet, som det jeg gjør nå;) må ha en hver dag i hvert fall:laughing002

Jeg trodde jeg hadde blitt gal da jeg plutselig en dag bare måtte ha kaviar! Har alltid spydd bare av tanken! Men... En bit tok jeg, og godt bosset sto nær meg, for det kom i retur kan man si, og hadde ALDRI rukket å springe på do:p haha

Isbiter er ett must her. All drikke må eg ha is i. Har kjøpt ferdige is biter og laga til ei lita skuff i fryseren undre kjøleskapet . Der ligger posen klar med stor skje oppi :)

Ikke på noe fast nei.

Kan få plutselig veldig lyst på en spesiell ting, men det går over når jeg har spist det. :)

Sist hadde jeg dilla på vannmelon da jeg var høygravid, spiste sikkert en kilo hver dag. :p

Ikke no fast her heller.. Får også plutselig lyst på noe, men sånn var jeg jo egentlig fra før også :)

Kald melk til frokost, og tørrfisk til kvelden, haha ;) bra mannen liker tørrfisk godt, så får vi sitte og spise ilag ;)

Vannmelon, iste, paprika og frukt. Samt brød med philadelphia light. Og masse vann. Og sjokoladeis! :)

Sjokomelk.. Ikke det lureste å ha dilla på, men prøver å holde meg til ett glass om dagen

Isbiter er ett must her. All drikke må eg ha is i. Har kjøpt ferdige is biter og laga til ei lita skuff i fryseren undre kjøleskapet . Der ligger posen klar med stor skje oppi :)
Her og! Var sånn i forrige svangerskap og, då fekk eg isbitmaskin til bursdagen. Den har fungert supert i 8 1/2 år, men no slutta den å virke så då blei det akutthandling hos expert.. Har den på kvar kveld, og legg det vi ikkje brukar i frysen. Har flaske med isvatn på nattbordet kvar kveld og med meg når eg skal nokon plass. Mmmm!

Har vært mindre kvalm siste par ukene, så nå får jeg spist litt mer variert iallfall :-)
Harde kalde nektariner og knekkebrød er fortsatt en hit. I tillegg nachochips og avokadomos nam nam

Friskis!

Back
Topp