Dilla

Ingenting akkurat nå! :)

Ingenting enn så lenge :)

Vannmelon

Ingenting for øyeblikket, var mest i uke 6-7 for min del. Da husker jeg at jeg så er bilde av reker. Og 3 min etterpå satt jeg i bilen for jeg MÅTTE ha reker hahaha.....

Jordbær spiser det til frokost og hele tiden :) kan stå med vasken og vaske ett og ett jordbær og så spise det å så vaske ett nytt!! Haha

Varm mat generelt og frukt spiser jeg mye av. Men er ikke sånn at jeg må ha det da ;)

Har ikke fått dilla på noe, men når jeg først spiser en ting så spiser jeg det i 2-3 dager, også ny ting :P

Ingenting spesielt, men syntes sure ting er bedre enn før.. Å appelsinjuice med isbiter!

sure ting! suragurk, sur eplejuice, syrlig hjemmepresset juice med sitroner i...nam nam, generelt alt som egentlig har mye smak:D

jeg har hatt dilla på fiskegrateng av alle ting, når jeg har klart å spise middag. og isbiter! isbiter i haugevis.

Har ingen diller:( skulle ønske jeg hadde det for det er et evig mas med meg selv hver dag hva jeg skal spise, siden jeg ikke har lyst på noooe:p jeg er veldig middagsperson, men nå er middag det verste:o
Surt godteri da, og det er jeg vanligvis ikke så glad i. Føler det og lakris hjelper litt på kvalmen:D

Tripell polarbrød med leverpostei!
Og isbiter i dag!

Har, med noe hjelp fra samboeren, spist 2 hele vannmeloner siden igår....... :o

Posta visst et innlegg i feil tråd, så endrer det og slenger meg på polarbrødet! Det har blitt den nye pausematen på jobb

Back
Topp