dilla

Hoppedåsa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
noen som har fått noen dilla enda da?? :P
jeg har ikke fått en spesiell enda, men får sånne plutselige innfall om at jeg må ha en spesiel ting.

men føstemann fysa jeg på isbiter helt fra starten.
andremann fysa jeg på mars-sjokolade :P

Jeg har dilla på frukt, alltid likt frukt, men nå må jeg ha det i hus og spiser flere om dagen! Alt fra appelsin, nektarin, alle typer melon, druer, moreller, kiwi mm:-) naaammm:-)
I tillegg har jeg alltid vært en sånn sjokoladeliker, sjokolade er best, men nå har jeg plutselig lyst på sånne sure ting en finner i smågodtet:-/ ikke lyst på mye snop, men at lysten er på surt godteri er nytt!!!! Så nå blir det sure føtter i helgene i stedet for sjokolade!!! Hihi:-)

Jeg har dilla på frukt, alltid likt frukt, men nå må jeg ha det i hus og spiser flere om dagen! Alt fra appelsin, nektarin, alle typer melon, druer, moreller, kiwi mm:-) naaammm:-)
I tillegg har jeg alltid vært en sånn sjokoladeliker, sjokolade er best, men nå har jeg plutselig lyst på sånne sure ting en finner i smågodtet:-/ ikke lyst på mye snop, men at lysten er på surt godteri er nytt!!!! Så nå blir det sure føtter i helgene i stedet for sjokolade!!! Hihi:-)

Signerer denne!!:)

Sign!!!! Pluss at jeg har sååååå lyst på bløtkake!!!!

Bløtkake faktisk : D må bake en del da? :P
Tror jeg må det!!! :P Men kan ikke lage en hel bløtkake, da kommer jeg til å spise opp hele sakte, men sikkert... Tror en tur på bakeriet og kjøpe meg ett stykke er en lurere idè :D

Tror jeg må det!!! :p Men kan ikke lage en hel bløtkake, da kommer jeg til å spise opp hele sakte, men sikkert... Tror en tur på bakeriet og kjøpe meg ett stykke er en lurere idè :D
Nå begynte jeg å tenke på at på Rema 1000 selger de kakestykker...som regel 2-pakninger, og nå har jeg lyst på NAPOLEONSKAKE :P namnamnam

Nå begynte jeg å tenke på at på Rema 1000 selger de kakestykker...som regel 2-pakninger, og nå har jeg lyst på NAPOLEONSKAKE :P namnamnam
Aaah ❤Napoleonskake❤ enda bedre enn bløtkake!!! :D skal kjøpe til helgen (hvis jeg greier å holde meg frem til da:P)

Jeg har dilla på frukt, alltid likt frukt, men nå må jeg ha det i hus og spiser flere om dagen! Alt fra appelsin, nektarin, alle typer melon, druer, moreller, kiwi mm:) naaammm:)
I tillegg har jeg alltid vært en sånn sjokoladeliker, sjokolade er best, men nå har jeg plutselig lyst på sånne sure ting en finner i smågodtet:-/ ikke lyst på mye snop, men at lysten er på surt godteri er nytt!!!! Så nå blir det sure føtter i helgene i stedet for sjokolade!!! Hihi:)

Må si meg helt enig i denne tihiiiii :D Grønne sure epler spesielt!

Ikke akkurat dilla, men melk er veeldig godt for tia :p kan drikke en liter om dagen hvis jeg vil :)

venter på lillebror/søster 25.01.14

• Liker
Reactions: H27
Ikke dilla, men lysten på jordbær er der ofte. Og bærene smaker så himmelsk godt i år :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tror rett og slett at jeg er ekstra lysten på alt som jeg syns var godt før jeg ble gravid. Ting jeg likte før, ELSKER jeg nå, og ting jeg ikke likte, HATER jeg nå :D

Har hatt en periode der det eneste jeg spiste var rugsprø havre med tacosaus og gulost. Stakkar mannen den morgenen det var tomt for ost, han ble kommandert på butikken, jeg var for kvalm :p
spiser dette som lunsj på jobb også, så tipper noen er litt mistenksomme eller bare ser rart på meg! :)

Har ikke fått dilla på noe ennå, men jeg klarer ikke lukta og smaken av kokt brokkoli :(

- Flittig bruker av app'en ;)

Leverpostei og majones på grovt brød. Det er det eneste jeg har lyst på for tiden. Og jeg har aldri vært spesielt begeistret for verken leverpostei eller majones :P

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

I dag fikk jeg bløtkake på jobb ❤

Back
Topp