Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har dilla på frukt, alltid likt frukt, men nå må jeg ha det i hus og spiser flere om dagen! Alt fra appelsin, nektarin, alle typer melon, druer, moreller, kiwi mmnaaammm
I tillegg har jeg alltid vært en sånn sjokoladeliker, sjokolade er best, men nå har jeg plutselig lyst på sånne sure ting en finner i smågodtet:-/ ikke lyst på mye snop, men at lysten er på surt godteri er nytt!!!! Så nå blir det sure føtter i helgene i stedet for sjokolade!!! Hihi![]()
Sign!!!! Pluss at jeg har sååååå lyst på bløtkake!!!!Jeg har dilla på frukt, alltid likt frukt, men nå må jeg ha det i hus og spiser flere om dagen! Alt fra appelsin, nektarin, alle typer melon, druer, moreller, kiwi mmnaaammm
I tillegg har jeg alltid vært en sånn sjokoladeliker, sjokolade er best, men nå har jeg plutselig lyst på sånne sure ting en finner i smågodtet:-/ ikke lyst på mye snop, men at lysten er på surt godteri er nytt!!!! Så nå blir det sure føtter i helgene i stedet for sjokolade!!! Hihi![]()
Bløtkake faktisk : D må bake en del da?Sign!!!! Pluss at jeg har sååååå lyst på bløtkake!!!!
Tror jeg må det!!!Bløtkake faktisk : D må bake en del da?![]()
Nå begynte jeg å tenke på at på Rema 1000 selger de kakestykker...som regel 2-pakninger, og nå har jeg lyst på NAPOLEONSKAKETror jeg må det!!!Men kan ikke lage en hel bløtkake, da kommer jeg til å spise opp hele sakte, men sikkert... Tror en tur på bakeriet og kjøpe meg ett stykke er en lurere idè
![]()
Aaah ❤Napoleonskake❤ enda bedre enn bløtkake!!!Nå begynte jeg å tenke på at på Rema 1000 selger de kakestykker...som regel 2-pakninger, og nå har jeg lyst på NAPOLEONSKAKEnamnamnam
Jeg har dilla på frukt, alltid likt frukt, men nå må jeg ha det i hus og spiser flere om dagen! Alt fra appelsin, nektarin, alle typer melon, druer, moreller, kiwi mmnaaammm