dilla?

*spent*

Flørter med forumet
noen som har fått dilla på noe spesielt enda? jeg husker når jeg gikk med sønnen min, da MÅTTE jeg ha alt som var surt! Gikk å spiste på sure epler hver dag.. jo surere jo bedre.. og måtte bare ha surt snop om lørdagene.. det rare med det er jo at jeg hater alt som er surt egentlig :P hehe.. jeg spiser ikke surt snop om det så er det eneste vi har i hus :P

jeg tror ikke jeg har fått dilla på noe spesielt enda.. jeg har veldig lyst på salami med majonaise da :P får det ikke ut av hodet, men det er vel kanskje litt sånn "forbudte frukt" fakter jeg går med :P spiser det ikke da.. så håper det går over :P
 
Eg er litt hypp på frukt og "surt" godteri.

grønne druer, epler, solo, villa-brus, mandariner..

sånn var det sist og ;)
 
ikke enda.. men det kommer vell tenker jeg...
 
Sist svangerskap måtte jeg ha minst en eske med Grønne sten frie druer fra bama.
Denne gang er det i grunn ingenting som frister...
 
har ikke fått dilla på noe men har veldig lyst på mye forskjellig, som feks en hamburger..
 
Jeg må egentlig bare putte noe med smak på i munnen til stadighet! Brød gir meg avsmak, spesielt om det er tørt.

Epler, surt godteri, syrlig drikke, eh, jeg begynner å se en trend her tror jeg... *rusler og ser etter et eple for å stagge kvalmen*
 
Hehe.. Jeg må ha grønne eplebåter hver kveld. Kunne spist tre epler på rappen. Ellers merker jeg ikke noe spesielt.
 
jeg har ikke fått diller ennå, men sist graviditet måtte jeg ha ballerinakjeks og monolit sjokolade... og jeg har aldri egentlig likt monolit, verken før eller etter...
 
Salt, og kun farris ikke brus.
 
Jeg kunne spise over en kg tomater pr dag sist gang. De måtte være nederlandske og lukte riktig ellers ble det helt grusomt. Jeg våknet om natta og gråt om jeg ikke hadde tomater i hus.

Jeg ber til høyere makter om å ikke få crawings på tomater denne gang. Jeg har bedt folk holde tomater unna meg, og grunnen til det er at jeg tror disse djevelfruktene er årsaken til at jeg fikk svangerskapsdiabetes (ble ikke oppdaget før etter fødsel) samt et veeeeldig stort barn.
 
Kirsebær drikkeyogurt,sjokomelk,salt chips,lakris :) Men for noen dager siden kom kvalmen...offffffffffff :(
 
Oboy melk...NAM :)
 
Brødskiver med smør, leverpostei, majones og tomat. :)
Ellers mat med veldig mye smak. :)
 
Eplemost ;)
 
Hadde ingen "diller" sist. Bare en kveld jeg fikk så lyst på hamburger(skikkelig gatekjøkkenburger) at jeg krevde atb mannen skulle kjøpe. Da han kom tilbake klarte jeg en bit før jeg var kvalmn :-s
 
Startet med at jeg måtte ha lakris. Tror det hadde noe med at jeg var så treg i magen.. :P

Så gikk det fort over til sure ting. Sitron var jeg avhengig av, sitronvann med isbiter var det eneste jeg klarte å få i meg da jeg var ekstremt kvalm. Ellers grønne sure epler, eller sure godteriting. 

Akkurat nå så er det kiwi og vann med isbiter. :)
 
Lakris har jeg hatt lenge siden det hjalp på kvalmen. Nå MÅ jeg bare ha isbiter! Er forkjøla akkurat nå, men må absolutt ha isbiter i både vann og juice, hehe.
 
Back
Topp