Dilla....

sunway

Forelsket i forumet
Jeg har altså fått dilla på sjokomelk. Ikke bra altså. Har jo fått avsmak på brus, men vet ikke hva som er værst av brus og sjokomelk jeg.
I dag har jeg drukket 2 store glass med melk og o-boy, nå er jeg i gang med liten sjokomelk.

Åhh, da er vi 2, hehe..
Har fått meg en sjokomelk når jeg var på butikken tidligere i dag...
Står vell på lik linje med brus tenker jeg, men melk drikker jeg jo uansett så noen kalorier til med "sjokoladen" oppi ekke såå farlig, tihi [:D]

Drikk sjokomelken din du! Sjokomelk er sunnere enn brus, for brusen inneholder jo stort sett bare vann og sukker, mens sjokomelk inneholder masse næringsstoffer[:D] Dessuten er det vitenskaplig bevist at det er sunt å ha det godt[:D]

Ja, kan godt hende jeg bytter igjen fort. Har også hatt dilla på iste og eplejuice, nå klarer jeg ikke synet av eplejuice. Men savner faktisk brusen min jeg, når jeg er tørst har jeg så lyst på litt iskald TabX, men jeg vet jo det smaker py, så tar heller melk.
Gleder meg sykt til oktober altså, så jeg kan bli mitt vanlige  jeg igjen når det gjelder mat og drikke i alle fall.

Sjokomelk er faktisk ikke ille, det er gjort studier på at sjokkomelk er dte beste man kan drikke etter trening for eks, at de der protein shake tullet har mye mindre restutisjons effekt...

Så- MAO, sjokkomelk er SUNT!

ORIGINAL: Missy_

Jeg har dilla på kiwi[:D] Heldigvis noe sunt[8D]

Er det min "feil", eller starta det før helgen?
:)

ORIGINAL: IngiManathingi

ORIGINAL: Missy_

Jeg har dilla på kiwi[:D] Heldigvis noe sunt[8D]

Er det min "feil", eller starta det før helgen?
:)

Nei det er nok din "feil"[:D][:D] Starta den natten jeg måtte stå opp for å spise kiwi etter innlegget ditt[:D][8D] Spiste opp alt vi hadde og sambo måtte på butikken dagen etter for å kjøpe ei korg[8D]
Men det er en sunn og herlig dille[:D]

sjokomelk er jo digg uansett[:)] mmmm fikk jeg og lyst på[&:]

eg har fått dilla på jordbær :) fant saftige å søte jordbær på butikken i går :D fikk den sommerfølelsen :D 

Back
Topp