Dilla

lissom

Forumet er livet
Jeg har dilla på salt chips for tida... Fryktelig usunt, men altfor himla godt!! Prøver å ikke ha det i skapet, da, for da blir jeg altfor stor i løpet av disse månedene... Tidligere har jeg hatt dilla på lyst knekkebrød med salami... Så merkelig at man blir helt besatt av noen ting!!!

Andre som vil dele sine merkelige lyster eller diller med oss??????

Jeg kan gjerne spise druer døgnet rundt.. Men nå som du nevnte knekkebrød med salami så er jeg på vei til kjøkkene..

Grønne druer her åsså [:D]

Snack a jack med barbeque!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har hele tiden lyst på stekt ris med kylling, hehe er så utrolig godt. men blir for dyrt å gå på kina resturant hver dag:)

Bamsemums! [8D]

har hatt mega dilla på frokostblandingen cherioos, og center.
men nå vil jeg ikke ha det i det hele tatt[&:]
nå er det fersk ananas og mandariner[8D]

Er ikke gravid men har dilla på operamint og speilegg...

kiwi og mandariner og pepperkker..... [;)]

mandariner og knekkebrød med brunost eller hvitost!! nam [:)]

hehe sylte var jeg fullstendig gal etter også under svangerskapet og jeg skal love dere at det er ikke lett å finne midt på sommeren....hehe...karamellpudding natt til første mai er heller ikke enkelt å finne.

Eg he hatt lyst på vannmelon i 2 mnd nå snart!!!
sesongvarer suger.. kan de ikke ha det hele året?!!!
ellers er kaffe ut.. totalt blærk å d som jeg likte så godt..
chips og hony bees/cherios
steinfrie druer, jordbær, ananas
nøtter i løsvekt men da va da jeg var på det kvalmeste (d eneste jeg fikk ned var pistasjnøtter)
Hjemmelaget rips og solbærsaft
ostesmørbrød i stekeovn..

Åååååå lefse med sylte er bare kjempegodt, men jeg har ikke sennep på, jeg dypper det nedi eddik,mmmm

ORIGINAL: mie83

sitter her å spiser lefse med sylte og grov sennep.. har ikke mer sylte igjen, så jeg skal gå på butikken å kjøpe mer... mååå haaaa!! og pepperkaker!! gleder meg sinnsykt til jul!! kommer til å legge på meg så det holder i jula!! hehe![:D]

Back
Topp