Dilla!

Snart mamma til 2!

Forelsket i forumet
Jeg har så dilla på oliven, både svarte og grønne. Det er helt vilt. Jeg hadde veldig dilla på passionsfrukt, men oliven overgår nå[:)]

Jeg hadde syyykt dilla på oliven for noen uker siden, men ble plutselig lei [:-] Så nå har jeg faktisk ingen dille.

Jeg spiser fremdeles en del epler jeg. Og vanilje yoghurt. Ikke så mye mer enn det!

gulerot og agurk har jeg dilla på...[8D]

[:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

Jeg har dilla på lukten av spylervæske etter at den har vaska bilvinduet. Det må være den uten sitron også må jeg liksom ha vinduet litt på gløtt for å kjenne lukta. Har blitt noen dunker siste ukene gitt. Er nemlig helt gaaaaaaal etter å kjenne den lukta. *få sykt lyst på nå* [:o][:o][:o][:o]

stangselleri og sjokolademelk går det i her[8|]

ORIGINAL: civciv

Jeg har dilla på lukten av spylervæske etter at den har vaska bilvinduet. Det må være den uten sitron også må jeg liksom ha vinduet litt på gløtt for å kjenne lukta. Har blitt noen dunker siste ukene gitt. Er nemlig helt gaaaaaaal etter å kjenne den lukta. *få sykt lyst på nå* [:o][:o][:o][:o]

Haha, sorry at jeg ler, men det der var litt komisk ;p

ORIGINAL: lillebebis

Hehe, er i grunn plagsomt for jeg kan jo ikke sitte i bilen hele tiden. [8D]

ORIGINAL: lillebebis

Hehe, er i grunn plagsomt for jeg kan jo ikke sitte i bilen hele tiden. [8D]

Nei det hadde tatt seg ut ;p Ordne en egen soveavdeling i bila så du kan ligge å sniffe om natta ;p

På begynnelsen hadde jeg veldig dilla på Rømme :S
så var det Lakris, å epler.. Nå er det sure godteriting..
jeg har lissom aldri spist det før :S

All-Bran og sjokolademelk

ORIGINAL: førstegangsmama

På begynnelsen hadde jeg veldig dilla på Rømme :S
så var det Lakris, å epler.. Nå er det sure godteriting..
jeg har lissom aldri spist det før :S

må tilføye at jeg har VEEEELDIG DILLA PÅ MELK !!!!! med stor M !

Back
Topp