Snart mamma til 2!
Forelsket i forumet
Jeg har så dilla på oliven, både svarte og grønne. Det er helt vilt. Jeg hadde veldig dilla på passionsfrukt, men oliven overgår nå[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: civciv
[:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]
Jeg har dilla på lukten av spylervæske etter at den har vaska bilvinduet. Det må være den uten sitron også må jeg liksom ha vinduet litt på gløtt for å kjenne lukta. Har blitt noen dunker siste ukene gitt. Er nemlig helt gaaaaaaal etter å kjenne den lukta. *få sykt lyst på nå* [:o][:o][:o][:o]
ORIGINAL: lillebebis
Jeg har dilla på lukten av spylervæske etter at den har vaska bilvinduet. Det må være den uten sitron også må jeg liksom ha vinduet litt på gløtt for å kjenne lukta. Har blitt noen dunker siste ukene gitt. Er nemlig helt gaaaaaaal etter å kjenne den lukta. *få sykt lyst på nå* [:o][:o][:o][:o]
Haha, sorry at jeg ler, men det der var litt komisk ;p
ORIGINAL: lillebebis
Haha, sorry at jeg ler, men det der var litt komisk ;p
Hehe, er i grunn plagsomt for jeg kan jo ikke sitte i bilen hele tiden. [8D]