Dilla på...

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Har du fått helt dilla på noe?

Jeg har fått helt sansen for byggrynsgrøt! En ganske lettvint tidlig-frokost:p
Og jeg lengter etter sushi..sukk..:shy:

Nei eller. Det er veldig godt med klementiner men akkurat idag frister ingenting.. hehe

Sist svangerskap hadde jeg dilla på isvann og fruktis, og sønnen min elsker begge deler. Tilfeldig eller er det noe i det?o_O

Og ja, signerer på klementiner!

Godt stekt (litt brendt kneippbrød).
Gulrøtter
Flat center
Sting sjokoladekake (med mørk kokesjokolade). :o

Pepperskinke :p og nå fikk jeg voldsomt lyst på klementiner etter å galest her haha!!![emoji23]

Har du fått helt dilla på noe?

Jeg har fått helt sansen for byggrynsgrøt! En ganske lettvint tidlig-frokost:p
Og jeg lengter etter sushi..sukk..:shy:

Hvordan lager du byggrynsgrøt?:) Har byggryn i skuffen som aldri har kommet seg lenger enn dit..

Du kan spise sushi, så lenge det ikke er tunfisk :)

Veldig dilla på Jarlsberg, og blåbærbiola...
Og i dag bare måtte jeg kjøpe leverpostei (sikkert ett år siden sist ;)

Hvordan lager du byggrynsgrøt?:) Har byggryn i skuffen som aldri har kommet seg lenger enn dit..

Du kan spise sushi, så lenge det ikke er tunfisk :)
Jeg har kjøpt jeg...:rolleyes: og den liker jeg sååå godt! Men jeg har også en pakke i skapet, så har tenkt å lage selv... en dag...:D
Ja, har spist sushi, og MÅ ha det i morgen! Noen dager siden nå, hehe..

Jeg har kjøpt jeg...:rolleyes: og den liker jeg sååå godt! Men jeg har også en pakke i skapet, så har tenkt å lage selv... en dag...:D
Ja, har spist sushi, og MÅ ha det i morgen! Noen dager siden nå, hehe..

Ååja. Får Google da :P
Trodde du mente at du savna sushi fordi du ikke kunne spise det nå. Men da skjønner jeg. Sushi er livet! :D

Ååja. Får Google da :p
Trodde du mente at du savna sushi fordi du ikke kunne spise det nå. Men da skjønner jeg. Sushi er livet! :D
:hilarious: du får gi beskjed om du finner ei god oppskrift! Tror grød, ei dansk side, på insta har gode tips.
Har lurt på å sjekke ut kjøleskapsgrøt, hukommelsen svikter her:shifty: Har du prøvd det?

Vannmelon! [emoji7]

Back
Topp