"Dilla på"

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har dere fått dilla på noe? Salt? Søtt? Surt?

Er 6+2 idag og har siste uken merket meg at salt mat og mat med mye smak er det som frister mest..

Jeg har fått dilla på farris bris med mango og papaya :P synes vann er litt kvalmende akkurat nå :-)

Oppskjært frukt, cheeze doodles og Urge :P

Oppskjært frukt, cheeze doodles og Urge :P

Jeg også ble hektet på urge, men vet du at det er MASSE koffein i det? Fikk beskjed av legen om at det var minst like ille som å drikke cola og alle de andre sirklene vi skal holde oss unna :( det er så trist!

Annanas :D

Egentlig ikke dilla på noe, men stapper i meg masse rugsprø for å prøve å holde kvalmen unna :)

Åh,ananas hørtes deilig ut :D bare så synd jeg blir kvalm omtrent før jeg får smakt på ting :(

Salt og sur mat er supert! Greit for det lave blodtrykket mitt også:)

Jeg også ble hektet på urge, men vet du at det er MASSE koffein i det? Fikk beskjed av legen om at det var minst like ille som å drikke cola og alle de andre sirklene vi skal holde oss unna :( det er så trist!
Oi, det visste jeg ikke :o
Takk for at du sa det!! :)

ikke noen diller enda. men har byttet ut brus og saft med vann.... forje svangerskap hadde jeg pæreis dille frem til uke 20 :p var det jeg levde på omtrent :p Sambo kom kjørende til jobben min med opp til 10is :p

Back
Topp