Dilla på...

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Da har jeg fått dilla på jordebær. ;)
Har spist en hel kurv for det var så søte og gode. Spiste til jeg fikk vondt i magen. :P
Men har en kurv til i kjøleskapet. Tror ikke jeg klarer å la den være. Blir nok til dessert i morgen ;)
Hvordan er det med dere? Fått dilla på noe?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

HAr egentlig ikke dilla på noe spes, men går i mye melon (vann,cantaloupe,piel del sapo) mango, druer og jordbær. is,sjokolade og salat..

Er også veeeldig glad i jordbær! Og må ha juice til brødskiva. Det pleide jeg aldri før. Men vet liksom ikke om jeg har dilla eller ikke :p jeg har sånne perioder har jeg spiser mye av en ting ellers og :)

Samma her.. Har så lyst på sjokolade men tåler det ikke.. Får så migrene av det. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hm... kan det være derfor jeg er plaga med så intens hodepine innimellom... (say it isn't so) !

Her går det mye i frukt og bær. Har hatt en periode med mye epler, så ble det en del sjokolademelk og nå er det helst jordbær det går i og andre frukter:)
Men synes det er utrolig vanskelig å finne pålegg som frister. Er liksom ikke så godt med det jeg pleide å ha. Har lyst på noe salt, som salami eller fårepølse, men det går jo ikke..

Taco blir jeg aldri lei av og må beherske meg med og ikke spise det så ofte at samboer blir alt for lei av det, men prøver og lure det inn i helgekosen :)
Har hatt en periode hvor skinkeost har vært det eneste pålegget, og har kunne spist flere brødskiver om dagen med det :) Spiste veldig mye vannmelon en stund men de skikkelig gode er så dyre så venter til de kommer på tilbud i butikken her igjen. Kroneis med sjokolade er det beste jeg kan få for tiden men kan ikke ha det i hus for da går alle med en gang, men i morgen er det 17.mai så da skal jeg unne meg noen iser :)

Haha taco er vel det jeg ikke takler. Alt med tacokrydder i :p Men jeg digger saus, ostedipp, nachochips, så vi lager vår egen kryddermix og kaller det falsk taco :p

Haha taco er vel det jeg ikke takler. Alt med tacokrydder i :p Men jeg digger saus, ostedipp, nachochips, så vi lager vår egen kryddermix og kaller det falsk taco :p

Er det etter at du ble gravid at du ikke klarer det eller liker du det ikke til vanlig heller? :P
Jeg har bestandig elsket kjøttkaker, men nå klarer jeg ikke smaken av de lengre. Heller ikke løvstek som jeg til vanlig syns er så godt :P Rart hvordan smakene endrer seg i svangerskapet :P

Er det etter at du ble gravid at du ikke klarer det eller liker du det ikke til vanlig heller? :p
Jeg har bestandig elsket kjøttkaker, men nå klarer jeg ikke smaken av de lengre. Heller ikke løvstek som jeg til vanlig syns er så godt :p Rart hvordan smakene endrer seg i svangerskapet :p
kjøttkaker klarer ikke jeg heller, men mest pga løken... lager jeg selv så går det fint... :)

Går mye i jordbær her og. Er veldig glad i det generelt sett da, så tviler for at det har med graviditet å gjøre. Jordbær og vannmelon kan jeg spise ubegrenset av, så her er det vanlig at jeg først hiver innpå en kurv jordbær, også spise en kvart vannmelon...:p Tror kanskje ikke jeg spiste fullt så store mengder før graviditeten da:p

Går mye i jordbær her og. Er veldig glad i det generelt sett da, så tviler for at det har med graviditet å gjøre. Jordbær og vannmelon kan jeg spise ubegrenset av, så her er det vanlig at jeg først hiver innpå en kurv jordbær, også spise en kvart vannmelon...:p Tror kanskje ikke jeg spiste fullt så store mengder før graviditeten da:p
Det går stoore megder jordbær her og:)

Er det etter at du ble gravid at du ikke klarer det eller liker du det ikke til vanlig heller? :p
Jeg har bestandig elsket kjøttkaker, men nå klarer jeg ikke smaken av de lengre. Heller ikke løvstek som jeg til vanlig syns er så godt :p Rart hvordan smakene endrer seg i svangerskapet :p

Ja, etter at jeg ble gravid. Vi pleide å ha taco hver uke, plutselig så bra vrengte det seg :p

Og samme med aioli, jeg kan spise en skal alene vanligvis, men nå takler jeg ikke rå hvitløk :p

Jeg har gått over til fiskekaker, for klarer ikke konsistensen og smaken av kjøttkaker lengre :p
Heldigvis elsker jeg fremdeles brun saus :)
er ikke så glad i brunsaus heller jeg da :p

Ja, etter at jeg ble gravid. Vi pleide å ha taco hver uke, plutselig så bra vrengte det seg :p

Og samme med aioli, jeg kan spise en skal alene vanligvis, men nå takler jeg ikke rå hvitløk :p

Her var det omvendt, spiste nesten ikke taco før jeg ble gravid, hadde det bare en gang i blandt :P

Stekte nudler med grønnsaker og grillmarinade. Spiser det nesten hver dag for tiden :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp