Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kleopatra
Jaså, luremus, ser du har lurt en ja....[8|]
Liv, det har jeg vettu, tror heller du bør få deg et!!
ORIGINAL: monicabebe
He, he...skjønner at noen er LITT preget av PMS og andre plager i dag. Trodde folk var kjempesure på hverandre, fram til jeg hadde lest de andre linkene her inne.....
Tilbake til denne tråden:
Jeg elsker sure ting...da blir det klementiner til kvelds i dag!
Sure ting[:'(]
Og sure Aftenstjerner[:'(]
ORIGINAL: Aftenstjerne
Jaså, luremus, ser du har lurt en ja....[8|]
Liv, det har jeg vettu, tror heller du bør få deg et!!
Kan nok tenke meg at du har et liv fullt av å lure noen, bare vent det kommer frem for en dag, kanskje leser vi om deg på forsiden av avisa en dag.
"vokt deg for luremusa"
Hahaha, hvem er det som lurer hvem her??? Din luremus!!
He, he...skjønner at noen er LITT preget av PMS og andre plager i dag. Trodde folk var kjempesure på hverandre, fram til jeg hadde lest de andre linkene her inne.....
Ypper du også? Spis klementiner du så får du komme tilbake i litt surere humør vettu, blir ikke spenning av å være blid.
Ypper du også? Spis klementiner du så får du komme tilbake i litt surere humør vettu, blir ikke spenning av å være blid.
Jaså, du tar den tonen!! Må nok spise masse surt for å bli så sure som dere er i dag....er nemlig i altfor godt humør nå som det er fredag og alle greier....Det er så deilig med helg. Lover å komme tilbake med noe dritt idet jeg blir sur.
Er den grei Dustestjerne?