Dilla på surt???

Linni

Forumet er livet
VIP
Er det noen som har dilla på sure ting????
Da kan dere kjøpe klemmetinene nå. [;)]
De er sure og kjempe gode [:D]

[:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D] [:D]
Nei takk det står jeg over i dag [;)]
Håper du bor langt unna meg [;)]
Hva kan vi gjør for å få opp humøre ditt litt da????[;)]

Har så vont i magen nå etter å ledd av dere [:D]

Det er bedre å måtte skru på plass hjernen litt da enn å fiske en og en bit ut av ropma og feste den på plass, er ikke rart du er en skikkelig MØKKAHJERNE!

Kanskje jeg er luremus og kanskje ikke, bryr det deg egentlig?
Skaff deg et liv da vettu, gå å få deg et knull så kanskje du slipper mensen og ikke er så mannevond din pittbull

He, he...skjønner at noen er LITT preget av PMS og andre plager i dag. Trodde folk var kjempesure på hverandre, fram til jeg hadde lest de andre linkene her inne.....

Tilbake til denne tråden:

Jeg elsker sure ting...da blir det klementiner til kvelds i dag!

ORIGINAL: Kleopatra

Jaså, luremus, ser du har lurt en ja....[8|]
Liv, det har jeg vettu, tror heller du bør få deg et!!

Kan nok tenke meg at du har et liv fullt av å lure noen, bare vent det kommer frem for en dag, kanskje leser vi om deg på forsiden av avisa en dag.

"vokt deg for luremusa"

ORIGINAL: monicabebe

He, he...skjønner at noen er LITT preget av PMS og andre plager i dag. Trodde folk var kjempesure på hverandre, fram til jeg hadde lest de andre linkene her inne.....

Ypper du også? Spis klementiner du så får du komme tilbake i litt surere humør vettu, blir ikke spenning av å være blid.

Sure ting[:'(]

Og sure Aftenstjerner[:'(]

Oi oi, slag under beltestedet buhu[:@]
Sure kleopatrar er det verre med, de ødelegger nasjoner. Med hjernen din så veit du vel ikke noe historikk da.

ORIGINAL: Aftenstjerne

Jaså, luremus, ser du har lurt en ja....[8|]
Liv, det har jeg vettu, tror heller du bør få deg et!!

Kan nok tenke meg at du har et liv fullt av å lure noen, bare vent det kommer frem for en dag, kanskje leser vi om deg på forsiden av avisa en dag.

"vokt deg for luremusa"

Hahaha, hvem er det som lurer hvem her??? Din luremus!!

Sa luremuas over alle mus, kryp inn i hølet ditt igjen og lukk igjen hva![:@]

er dette seriøst!? hehe

Ypper du også? Spis klementiner du så får du komme tilbake i litt surere humør vettu, blir ikke spenning av å være blid.

Jaså, du tar den tonen!! Må nok spise masse surt for å bli så sure som dere er i dag....er nemlig i altfor godt humør nå som det er fredag og alle greier....Det er så deilig med helg. Lover å komme tilbake med noe dritt idet jeg blir sur.

Er den grei Dustestjerne?

Jaså, du tar den tonen!! Må nok spise masse surt for å bli så sure som dere er i dag....er nemlig i altfor godt humør nå som det er fredag og alle greier....Det er så deilig med helg. Lover å komme tilbake med noe dritt idet jeg blir sur.

Er den grei Dustestjerne?

uuhhh, ser jammen ut som noen har spist noen klementiner alt spør du meg.

Dere har fått slengt litt med leppa mens jeg har vært borte seg jeg [:D]
Kommunen har vært oppe å målt ut til huset på tomten og skulle møte henne der kl 14.30 og hun ringte meg 14.45 og spurte om jeg hadde glemte.
Ja jeg hadde det og det er for jeg hadde det så morro me å lese deres krangling [:D] [:D]

Back
Topp