dilla på sjokolademelk/kakao

linus

Andre møte med forumet
Hei!

Er der flere enn meg som har dilla på sjokolademelk? Sliter så sykt med å holde meg unna og drikker minst 1 glass om dagen, prøver å begrense det... skulle helst hatt det hele tiden..

Jeg har også fått dilla på sjokolademelk blandt annet.. Prøver å holde meg kun til ett glass til frokost men det hjelper godt på halsbrannen jeg ofte får på kvelden så må ofte ha ett lite glass da også. Har også dilla på druer så det jevner det litt ut;-)

Jeg har også fått dilla på sjokolademelk blandt annet.. Prøver å holde meg kun til ett glass til frokost men det hjelper godt på halsbrannen jeg ofte får på kvelden så må ofte ha ett lite glass da også. Har også dilla på druer så det jevner det litt ut;-)
Ja, det høres akkurat ut som meg :p

Koser meg som jeg vil, så lenge det ikke tyter godteri ut ørene ;)

Har ikke hatt det i hus siden jeg bodde hjemme hos mamma og pappa, men før helga fikk jeg så lyst på det, så samboeren måtte kjøpe med O'boy til meg. Blir et glass til kvelds:)

Jupp, sjokomelk må jeg ha hver dag.. Blæ!! Vet jo at det ikke er bra, men klarer ikke å slutte.

Er superglad i sjokomelk for tiden!! :-P

Her å!! Sjokomelk hver dag jeg er hjemme fra jobb og knaskre knust is fra isbitmaskin når jeg er på jobb.. i tillegg er mandarin en stoor favoritt!

Sent from my iPhone using BV Forum

MÅ ha sjokolademelk hver dag jeg. Prøver å begrense meg litt da, men blir vertfall et til dagen. Enten frokost eller kvelds :p Eller litago.. Mmmm farlig godt.

Back
Topp