Dilla på rydding

Giganta

Glad i forumet
Jeg rydder hele tiden.......jeg er ikke noe glad i husarbeid ellers,men nå....helt på tuppa....må bare rydde hele tiden[:D] Jeg har fått super system i skapene mine....da mener jeg aaaaalle skapene vi har i huset[:D]
Er det bare jeg som holder på å bli skrullete eller er det flere????

Jeg har det ikke slik.. Du er velkommen hjem til meg! [:D]
Høres ut som du er grepet av ur trangen til å bygge rede....

Det var det Mamma sa i dag også,det med rede bygging.Hun lurte på om jeg hadde fått vaskehjelp....hahahah........for det har aldri vært så rent hjemme her før[:D]

Det med rede bygging er ikke uvanlig, vi blir bare grepet av de i forskjellige former. Deilig at det er rent da. NYT DET! Selv har jeg ikke overskudd. Senebetennelse i ryggen.

har selv rydda i skapet mitt idag...
lagt vekk klær jeg ikke kan bruke på en stund...
men forhåpentligvis får på meg ikke så lenge etter fødselen

Jeg klør i fingrene etter å få orden på garderobeskap til alle klær i huset, men siden gangen er under oppussing og likedan med soverommet så holder jeg på å gå på veggene. Alt tøy ligger her og der og ikke noe system.. [>:] Men ellers så er jeg veldig sløv til å gjøre husarbeid. Overskuddet er ikke lenger det samme. Oppvaskmaskina, vaskemaskina og støvsuging er ok, men resten... [:'(]

Ops.. det er nok ikke helt bra nei. Bra han passer på deg!

Dere må gjerne ta dere en tur hjem til meg å rydde litt!!! Har ikke kommet dit enda... [;)]

Er også litt på den der ryddingen ( hvis jeg først kommer i gang), og oppussing, har veldi behov for å gjøre alt klart før fødselen..Pusset opp soverommet og skal pusse opp kjøkken og gang.. Sikkert noe med redebygging å gjøre ja[;)]

Jeg har ryddet hele huset jeg nå...heheheh[:D] Så i dag ettermiddag tok jeg meg en tur hjemme til mamma og pappa,begynnte rede bygging der også jeg.....mamma ble veldig glad.....men hun har ringt meg og lurt på hvor jeg har ryddet vekk kaffekanna hennes....hehehe.

Back
Topp